..myslel som si to.., ako inak u nas najjednochusi sposob co sa oni s tym budu srat.. capnu tam asfalt a uz o par mesiacov tam budu okolo kolaje diery, natecie tam voda a roztrhne to a budeme tam kde sme aj boli.. ovela lepsie by to bolo zatravnit ,aj to vyzera estetickejsie, mrknite na IKD.. aj ked tam nedavali predpestovane travnate pasy a zavlazovaci system ,ale ajtak to vyzera celkom inac.. asfalt je najjednoduchsi a najprimitivnejsi sposob, mi to pride ako z nudze cnost.. to uz radsej mohl zvolit kvalitny liaty beton(zalievaju nim priestor medzi kolajami) ako to robia v zapadnej eu
To je DEBILINA lebo ak napíšeš sťažnosť musíš ju vytlačiť a potom poslať listom. HLUPÁCI. Jak celé vedenie. Najlepší spôsob ako mať ľudí v ........i!!!
No nech mi nikto nepíše ak sa niekomu nepáči ale bolo veľmi potrebné j.......ť reklamu na firmu s nábytkom do hlásiča zastávok na zastávke Amfiteáter, ked je potrebné hlásiť ako sa pohybovať s akými linkami a kde prestupovať počas výluky?
H A N B I T E SA D P M K!!!
A hlavne ten kto povolil tam trepnuť tú reklamu. DEBILI!!!
Na Zimnej a B. Němcovej má byť asfaltovaný koľajový zvršok samozrejme pod tým asfaltom bude betón... neverím žeby niekto volil inú technológiu.. a kedže sa to asfaltuje dáva sa žliabková koľajnica... a pokiaľ dobre viem a pamäť ma neklame, tak na Kuzmánke je trávnik už niečo vyše dvoch rokov. ? ? ? , pokiaľ máš na mysli Komenského, tam to bude tiež s asfaltovaným zvrškom.
inak neviete nahodou zvrsok na bozenke a kuzmanke ma byt zatravneny ci sa to zaleje asfaltom ci betonom? inak zaujimave ze kolajnice nedavaju profily teckove ale ypsilonky..
Pri povodnom predpoklade uzavretia Komenskeho by bola Bozeny Nemcovej dokoncena a plne prejazdna, tak je jasne, ze by zastavka nebola v krizovatke (ak by bola linka z Komenskeho vedena az na Amfiteater)
Neverím, že zastávka je umiestnená v súlade s pôvodnou požiadavkou náhradnej dopravy. Pod toto by sa nikto nepodpísal. Umiestniť zastávku priamo do križovatky navyše tak, že označník sa nachádza na vyšrafovanej časti medzi jazdnými pruhmi a samotná zastávku v podstate prechádza jazdným pruhom je úplne postavené na hlavu.
rpopo: Služby linky 51 sú také nepísané zálohy, autobus z rána môžeš poobede nájsť úplne inde. Na 10-ke často meškáš už z Optimy za predpokladu, že odchádzaš ako človek: bez sekundy nadbehu, čakáš na guličky, neženieš to na silnú oranžovú cez semafor, no asi niečo robím zle. ? K tomu ešte prirátaj zápchy pri súde a už sa minúty zbierajú.
Alco: Nerob paniku kým to nie je potrebné, dnes menili trasu len dvakrát.
Dispecer: Keď som počul dobre, tak nastala nejaká chyba u operátora.
BTW, ako bude x2 premávať až Eurovia začne demontovať koľajnice pri poliklinike Sever? Zas sa bude meniť zjednosmernenie (nádherný dopravácky výraz) Tolstého a Tomášikove, či čo?
Ako hovorí klasik: Rozkaz zněl jasně. Nesmí projet za žádnou cenu!
V tomto prípade znie rozkaz tak, že sa to proste musí za každú cenu stihnúť, aby náhodou neprepadli prachy. A aj za cenu kolapsov a mizernej NADky (navyšej pochybne hradenej zálohou, elektrošmejdami a autobusmi z vykanibalizovaných bežných liniek). Príde befehl a všetko stojí v pozore, lebo mestu sa "nie" nehovorí, resp. sa povie len raz.
Takže sečteno: máme tu výstavbu etapovitú, škoda len že takmer všetky etapy bežia paralelne. Je to každopádne pokrok oproti IKD, kde celé mesiace všetko naraz stálo ladom (samozrejme, v súlade s projektom). Ešte pár megaprojektov a hádam sa naučíme ich rozumne naplánovať. A možno o 50 rokov sa naučíme na tie projekty aj písať normálne požiadavky v súlade s aktuálnym letopočtom.
Na všetky tieto otázky musíš napísať na DPMK alebo poprosiť pani hovorkyňu - ona to ma už naučené aby ti ich znovu zodpovedala. A budeš spokojný až natoľko, že to všetko zhrnieš do jednej vety: "nikomu nič nevadí".
A od DPMK nečakaj nejaké aktivity navyše. Hlavne že tie "info letáky" ktoré sú na zastávkach naviazané a pri vetre lietajú a mávajú ako na prvého mája ešte držia. A polepené j.......u reklamou autobusy a električky premávajú a ak chceš zistiť číslo linky tak pomedzi mnohofarebných plôch na prostriedku mhd ani nemáš šancu nájsť o aké číslo linky sa jedná. Viď reklama na tram na kúpeľne a sporáky. No dosiaľ by som mal hľadať číslo linky z boku na zastávke ta mi rovno ujde.
ALE hlavne, že už nám neponúkajú atraktívne nákupy do potravín v Dargove. Jak keby ich teraz otvorili. Však tam boli i za totality. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
N/A