Reply on: S499.1023 #80950:
Keď je zastávka PRED križovatkou, tak čakáš každý deň na inej zastávke...? Nerozumiem tomuto myšlienkovému postupu. Keď si všimneš čelo električky pozornejšie, tak tam nájdeš zariadenie, ktorému sa hovorí transparent, alebo display a na ňom svieti číslo linky. Čiže kuknem, čo ide a podľa toho buď nastúpim, alebo nie. Bohužial tento teľací syndróm nečítania informácií je masovo rozšírený v našich končinách. Bežne zažívam pri skúšobných a technologických jazdách, že sa teľatá a teliatka (podľa veku) búchaním a kopaním do dvier električky dobíjajú dovnútra bez toho, aby si prečítali, že je to SKÚŠOBNÁ alebo TECHNOLOGICKÁ JAZDA a nie 2-ka alebo 6-ka. Pritom vozidlo je takto označené spredu, zboku (Variá LF2+ dokonca aj z ľavého) a zozadu. takž asi toľko k zastávkam...
cedin
Zachádzanie 54 z Ťahanoviec na zastávky „Dneperská“ a „Levočská“ je perverznosť.
Z Ťahanoviec do Krásnej (sídlisko) sa dá prestúpiť na hrane napr. aj pri teplárni.
NDS s tým zrejme nemá nič. A kruhový objazd si tam neviem predstaviť.
Na VŠA je to iné, tam je dosť miesta na kruháč koľajový aj cestný naraz.
Ale jednu výhodu by mal - ale tá sa podľa mňa dala spraviť aj pri ponechanom ikskovom krížení: možnosť odbočenia z Barce na Jazero a späť.
Bola by to výborná vec pri končeniach traťových porúch na Jazere alebo v Barci, keď by príslušné linky boli odklonené na druhú vetvu a potom by sa veľmi skoro vedeli dostať „domov“.
Teraz sa musia prejsť na opačnú konečnú a späť.
Asi sa nechcelo alebo technicky či pozemkovo nedalo, neviem.