Mládenci, akokoľvek sa s Karolom väčšinou nezhodnem, v tomto prípade má absolútnu pravdu. Ale chápem, že vy zo severovýchodného Balkánu to môžete vnímať inak.
To už len toto ťa trápi? Ja proti tomuto nič nemám, je to predsa znak toho, že vodič sa o svoj voz stará. Či je lepší rozbitý dispozičný voz bez balkanizmov?
To zodpovední pracovníci zostávajú lahostajní k takýmto balkanizmom ??? Ako prvých by bolo treba vymeniť ich. A potom to velmi dorazne vysvetliť vodičom, tí to velmi rýchlo pochopia. /už nie sú na traktore!/
Ináč, v poslednom čase je skôr univerzálnym vinníkom EEI... ? Možno by sa našli aj ľudia, ktorí by celkom vážne vyslovili, že môžu aj za škaredé počasie.
Jáááj, a náš spoludiskutujúci Apache tam narieka, že za všetko môže J&T, to je teraz zrejme taký univerzálny vinník. Milý Apache, keby si si dal tú námahu a pozrel si zbierku listín, tak by si tam našiel, že jediným akcionárom DPMK je mesto Košice, ty "ak mám dobré info".
"Ľubor Hanák > Košice - kuriozity a absurdity
Toto nie je absurdita, ale drzosť najhrubšieho zrna. Dnes o 17:22 vodič tohto autobusu zastavil na zastávke za 10-siatkou tak, že vystúpiť sa nedalo, lebo tam bolo zábradlie a potom odišiel. Po upozornení, že nezastavil tak, aby sa dalo vystúpiť odpovedal, citujem : Ja som to zábradlie nepostavil a zastávka mala byť zrušená. Po upozornení, že ho nahlásim, odpovedal, že : Kľudne. Takže vďaka DPMK, že sa prostredníctvom vašich vodičov "staráte" o zdravie občanov."
Toto nie je prvý prípad okliešťovania (či už kapacity alebo intervalov). Podobne takto potichúčky zmizol jeden klbák z 51ky, poškrtali sa nejaké tie večerné spoje na 27ke a tak ďalej.
? ? ?
dúfam, že tie dotazníky vyplňovali brigádnici SMERu
a 1928 respondentov z celkového počtu prepravených osôb hoc aj denne je smiešne číslo, ale dobre, ja som napríklad žiadneho anketára nestretol, teda niežeby mi chýbal
čísla sú fasa pre DPMK, môžu si zatlieskať
Ale ak chcú, aby ľudia rozhodovali, či trolejbusy majú jazdiť po meste alebo nie, tak potom chcem, aby mohli rozhodovať aj o tom, či budú môcť mať priame spojenia rovno spred panelákov. A čo, že je to neefektívne? Ale predsa ľudia to tak chcú!
Ak by prišiel na zastávku trolejbus SOR a autobus SOR, tak by som bol zvedavý, ako rozdiel v komforte by si ľudia našli. Čiže toto je úplne dementné porovnávanie. Ale nečudujem sa, tí ľudia vo vedení podniku asi ani sami netušia, že v akej oblasti vlastne pracujú.
V minulosti ochrana pred moznou nedostupnostou mesacnika, nedostatkom casu na zakupenie, ci zabudnutim - dnes je to viac-menej iba to zabudnutie, prip. nedostatok penazi na konci mesiaca, pre starsich to moze byt stale aj dlhsi rad, ked by mohli nechat kupi na dalsi den.
Co sa tyka tej ochrany vseobecne, teda nie len pri mesacniku ale aj penazenke, tak dnes zijeme v strese, chaose a niekedy clovek moze skutocne zabudnut, nestihnut oznacit, alebo ked prechadza z mesacnika na penazenku, tiez nie je zvyknuty pri kazdom nastupeni oznacovat.
Ked si zoberieme akukolvek inu oblast, inkaso, elektrina, voda, mobil, uver a pod., ked nezaplatis, dostanes upomienku, dokonca aj ked clovek nezaplati ani potom a zaplati neskor, dostane casto len urcite navysenie sumy o uroky. Pri MHD to je hned vysoka pokuta, nerozlisuje sa, ci bol dlhe roky poctivym platiacim a presvihol penazenku o 2 minuty alebo mesacnik o den, alebo ci si za posledne roky nezakupil jediny listok - prave preto som chcel, aby sa odpustenie PRVEJ pokuty vztahovalo iba na poctivych platiacich cestujucich.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Yogi616
Však čo, ľudia nepamätajú, ako to jazdilo pred prázdninami... ?
Made in DPMK