Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: orlov #79583:
Tak potom ten človen neni až taky odbornik jak som myslel ze že je ked pracuje na takej pozicii
Reply on: juhasmaros #79570:
Blbosť - s otáčaním podvozku to nemalo nič spoločné. Hlavným dôvodom vyradenia električiek Porsche bolo, že držiaky podvozkov boli z nevhodného materiálu, na ktorom vplyvom namáhania sa tvorili praskliny, čo mohlo mať za následok až zlomenie držiaka. Vyriešilo sa to výmenou držiakov vyrobených z kvalitnejšieho materiálu.
Reply on: 110mat110 #79573:
...až do Prahy
Reply on: myslavcan #79580:
Nie, v Uzbekistane majú 1. apríl celoročne. ? ?
Reply on: S499.1023 #79579:
V Uzbekistane mali prvého apríla pár dní skôr? Hlavne posledná veta, že niektoré autobusové linky začnú premávať paralelne s električkami ešte pred ich zrušením, aby si mohli cestujúci zvyknúť na zmeny, je fakt ako vtip.
Reply on: Tatranka #79577:
Taškent do konca roku 2016 končí s električkami (http://transphoto.ru/news.php?cid=221), môžete lacno dokúpiť Taškentwageny light ? .
Reply on: veteran #79574:
Rašiho? Má Audinu bez klimatizácie ? ?
Reply on: veteran #79576:
DPMK sa chystá obnoviť po desťročiach nákladnú dopravu v meste, takže vozidlá už nakupuje v predstihu. ? ? ?
Reply on: Tatranka #79575:
Treba sa pýtať hlavných ideológov nákupu Taškentwagenov ? ?
Reply on: veteran #79574:
Koho? ?
Reply on: S499.1023 #79568:
Klimatizácia sa v Košiciach neosvedčila, lebo z nej bolí hlava! ?
Reply on: draxter #79571:
Trolejbusy budu spistene ako pripoj k metru A a budu zvazat ludi zo sidlisk ku staniciam metra.
Reply on: draxter #79571:
no to nevie asi ani Boh
http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2016/3/23/trolejbusy-v-marinskch-lznch-zachrnny
- inak kedy sa plánuje, že sa spustia trolejbusy znovu? pokiaľ som videl, už je všade trolejové vedenie zapojené, či sa mýlim?
Reply on: S499.1023 #79563:
Nesom znalec ale snad netreba vysvetlovat ze pre odporovu regulaciu su vysoke energeticke straty lebo sa to meni na teplo a tym aj bolo myslene to vnutro. Urcite mi das za pravdu ze ta energeticka narocnost Varia nebude jak u T3ky a ze ta elektricka vyzbroj pracuje na inom principe. Tie veci s Prahou su od toho cloveka a prislo mi to zrejme ako vierohodny zdroj ked sa tym uz zaobera pracuje s tym a predpokladal som ze dopravne podniky medzi sebou nejakym sposobom komunikuju a vedia aj o svojich problemoch. Nikde som netvrdil ze sa nejakemu vozidlu v prevadzke podvozok otoci o 180 stupnov nesom debil, on tvrdil ze Porsche nepusta Praha von a musi im riesit konstrukciu podvozkov lebo sa zrejme neotacaju tak jak maju kvoli samotnej konstrukcii ktora suvisi s tym ze je vozidlo nizkopodlazne a v oblukoch sa nici kolaj a aj koleso. Posobil ako clovek co tomu rozumie tak som nadobudnute informacie posunul dalej. Thats all
Reply on: S499.1023 #79568:
Medzi tými "fachmanmi" bola samozrejme aj Misska Stykačová.
Reply on: veteran #79565:
Mimochodom, čo môže človek "priamo od DPMK" vedieť o 100% NP vozoch, keď v živote nič také nevidel. Ja som bol osobne svedkom toho, ako sa "fachmani" od DPMK chodili na Združení DP pýtať riaditeľa rezortu prevádzky a techniky DPB, prečo kupovali také drahé a zložité električky, keď ich LF2 majú okrem klimatizácie všetko také isté a klimatizácia je zbytočná.
Reply on: veteran #79565:
Alebo od toho, čo do Korzára, či ako sa to volá, napísal, že čím rýchlejšie T3 ide, tým slabšiu má EDB.
Reply on: veteran #79565:
To tu síce nepatrí, ale to bol tak trefný príspevok, že sa neveim prestať smiať ? trefne si ho pomenoval ? ? ? veteran Vďaka

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.