Dobre, obnovis trat na Hlavnej a rovno pocitaj cca 40 dni, ked bude trat zavreta kvoli trhom, koncertom, MMM a dalsim akciam. V lete je Hlavna uzsia o zahradky, obcas je problem pohybovat sa po Hlavnej, takze v lete by ludia skor zavadzali elektrickam. Pri Tescu by vznikol dost neprehladny usek, auta davaju prednost chodcom, teraz elektricky, zase chodci, toto by urcite sposobovalo zdrzania, nehovoriac o rozumnom rieseni pri Rooseveltovej s parkoviskom. Brno ma aspon Zelnak, ale ked su trhy na Svobodaku, tak tramvaje tam aj tak musia neustale zvonit a maju tam aj znizenu rychlost, u nas okrem Hlavnej uz prakticky nemas dostatocnu plochu, aby sa ludia niekde mohli schadzat a nehrozilo im nebezpecenstvo. V Prahe okolo Staromaku existuje okruh, kde sa MHD nedostanes a ludia musia peso a myslim, ze kazdemu to vyhovuje, nechapem potrebu modernych ludi mat zastavku kazdy 5m pod nosom, krasny priklad je tram na THC, kde by ludia mali problem prejst 10 min na zastavku, co sa na KVP bezne praktikuje u viacerych ludi.
Možno by vedel niekto vysvetliť, prečo? či je to naozaj tak v projekte?
Bjorn
Súhlasím ale, že MHD do centra patrí, funguje to tak nie len v Česku (alebo spomínanej Bratislave) a nikde s tým nie je problém. Ba práve naopak, oživuje a zatraktívňuje to mesto. No v Košiciach chcú mať niektorí ľudia z centra skanzen, ruší sa tam doprava, obmedzuje sa prevádzka podnikov (lebo hluk), už len aby sa zaviedli otváracie hodiny.