ale nikde nie je napisane ze do buducnosti mesto neplanuje aj 3clankove a viac nakupit..ved aj teraz mame KT8D5 v meste ktore su viacclankove.. a jak to ze napr taky Debrecen ci Miskolc alebo aj samotna Blava nemali viazany nakup takisto cez EU fondy na dvojclankove vozy? zaujimave.. nikde sa to "zahadne" neudialo len v Kosiciach.. ci to len v Ke su taki exoti na dpmk a vo vedeni mesta?oni uz velmi dobre vedeli dopredu ze sa budu nakupovat TWT..aby sa mohli z eu fondov dobre a kvalitne napakovat, tak tam dali podmienku ze musia byt dvojclankove..jednoduche jak facka.. a inak len tak na okraj niektore z tych spominanych miest su pritom rozlohou aj poctom obyvatelov este mensie mesta ako Kosice s ovela mensim rozpoctom a mensou elektrickovou sietou a dovolili si kupit 3 a viaclankove.. to nie je vobec o tom.. ja len dufam v jedno ze viac ako tych momentalne zakupenych 28 twt vysokopodlaznych kadibudiek bez klimy sa uz kupovat nebude..
TA
Zdroj: http://www.dpmk.sk/aktuality/zmeny-v-mhd-od-februara-2015-aktualne.
→ Keďže to hovorkyňa nevie uviesť do svojej správy, vie niekto presne povedať, ako bude R1 premávať? Ako R7 v sedle so súhrnným 30-minútovým intervalom? Alebo si môžem po nastúpení vybrať, na ktorú konečnú zastávku ma vodič odvezie?