3212 je odstavena? A ani ziadna rozlucka? ? Kazdopadne na vyluku by schopne 941 ist mohli, namiesto displejov old school tabulky a ideme. Ale toto znie ako velmi rozumne riesenie a tie sa v DPMK nepouzivaju ☠
Takže riešenie že by bola tbusová 70tka po Mlynskú Baštu a tam prestup na abusové 71 a 72 sa neuskutočnilo, lebo je dostatok autobusov tak ľudia nemusia prestupovať? A výjdu vôbec po tej megavýluke trolejbusy ešte von..? ? ?
Ticho tam! Cetka má inú robotu ako informovať verejnosť... ?
Ak sa ti nepáči, že je to neprehľadné, nezrozumiteľné, bez anglického prekladu a na zastávkach namoknuté... proste amatérske, odsťahuj sa... ako nám dvom bolo na fóre už povedané ? ?
Dúfam, že podobne šikovne to bude napísané aj v zastávkovom ozname. Copy & Paste zo služobného príkazu, aspoň 150 riadkov a povinne študovať desať minút ?
"Linka R1 premáva ako linky R4, R6 a R7 s prestupom z/na linku na zastávke Spoločenský pavilón."
Zdroj: http://www.dpmk.sk/aktuality/zmeny-v-mhd-od-februara-2015-aktualne.
→ Keďže to hovorkyňa nevie uviesť do svojej správy, vie niekto presne povedať, ako bude R1 premávať? Ako R7 v sedle so súhrnným 30-minútovým intervalom? Alebo si môžem po nastúpení vybrať, na ktorú konečnú zastávku ma vodič odvezie?
"„Vzhľadom na vlaňajší nákup 127 SOR-ov máme autobusov na výluku dostatok,“ zdôraznila Karaffová."
→ Toto už nie je len "kydanie si do huby". Klamať, klamať a klamať. Jediné motto, ktorého sa silou-mocou drží.
Neboj, autobusov je dosť... na dvore sa povaľujú prihlásené midibusy ktoré nikto nechce, drahé najekologickejšie elektrobusy, ktoré nemôžu jazdiť aby sa náhodou neopotrebovali, len škoda že práve tie veľkokapacitné sú už bez značiek a infosystému, prípadne zošrotované či odpredané... http://abload.de/img/dscf4152iycoc.jpg
A samozrejme na dvore (hale) sa po novom bez využitia bude povaľovať aj 18 pojazdných trolejbusov, lebo nám ide predsa v prvom rade o cestujúcich, tak radšej nech nepríde žiadny spoj akoby mal úbohy cestujúci prestupovať do toho hrozného trolejbusu... "z dôvodu zachovania kvality poskytovaných služieb" ?
Upozornenie pre menej chápavých jedincov: príspevok môže obsahovať príliš veľa irónie ?
Súdružka vie najlepšie ako to (nie) je ? . Hádam tu nebudeš porovnávať také bezvýznamné sídlisko ako sú Ťahanovce s Krásnou ? . Klbáky sa určite len šetria, aby výluku zvládli ?
Najväčší nápor na mestskú hromadnú dopravu má prísť už čo nevidieť. Pre výluky tratí bude jazdiť tak málo električiek, že DPMK musí riešiť, čo bude s ich vodičmi.
KOŠICE. V Dopravnom podniku mesta Košice (DPMK) sa nedávno zišli zamestnanci s vedením, aby sa dozvedeli, ako sa ich dotkne rozsiahla rekonštrukcia tratí v Košiciach.
O svoj osud sa obávajú predovšetkým vodiči električiek. Začínajú pribúdať výluky, najnovšia od februára na Štúrovej ulici.
Od apríla ich má byť podľa plánov súčasne už toľko, že jazdiť má minimum električiek.
DPMK: Vodiči sa prepúšťať nebudú
Tento dôvod stretnutia potvrdila predsedníčka základnej organizácie integrovaného odborového zväzu v DPMK Andrea Vindišová.
„Buď sa vodiči preškolia na autobusy, alebo budú riešení v zmysle Zákonníka práce. Nič konkrétnejšie vám zatiaľ neviem povedať, ale prepúšťať sa nebude,“ informovala.
Jednou z alternatív je podľa tohto predpisu aj dohoda odborov so zamestnávateľom v prípade nemožnosti prideliť prácu zamestnancovi.
Ten zostane doma a bude poberať náhradu mzdy vo výške 60 percent svojho priemerného zárobku.
Aj hovorkyňa DPMK Michalea Karaffová uviedla, že na stretnutí vodičom objasnili situáciu.
Chceli sme vedieť, koľkých a ako postihne obmedzenie električkovej dopravy. Aj to, akú inú prácu im môžu prípadne prideliť, keď sa v uplynulom období zrušilo v DPMK zhruba 120 pracovných miest.
„Predstavených bolo viacero možností. Definitívne rozhodnutie nepadlo, pričom zamestnanci a aj ich zástupcovia budú mať možnosť sa v nasledujúcom období vyjadriť. Hľadáme riešenia, aby sa dopady na zamestnancov minimalizovali. Na dohodách intenzívne pracujeme, avšak už teraz môžeme potvrdiť, že nebudeme prepúšťať vodičov,“ ubezpečila.
Spresnila, že teraz majú 112 vodičov električiek, z toho 12 sa na náklady DPMK zúčastňuje kurzu vodiča autobusu.
„Dvaja sú preradení priamo, lebo platný vodičský preukaz na autobus už majú. Pre zvyšných vodičov v súčasnosti prácu máme.“
Zháňajú vodičov autobusov
DPMK musí riešiť aj opačný problém – s vodičmi autobusov. Tých je podľa našich informácií pre zmenu nedostatok.
Zisťovali sme, koľko ich momentálne chýba, či bude dosť autobusov a či sa pre výluky nebudú obmedzovať kapacity ostatných autobusových liniek.
„Vodiči autobusov majú vzhľadom na ich počet väčšiu fluktuáciu ako vodiči električiek. Priebežne však prijímame nových za tých, čo odchádzajú a v prípade potreby prijmeme aj ďalších, aby ich pre výluku bol dostatok. Vylučujeme obmedzenia na iných autobusových linkách pre výluky električiek. V súčasnosti máme počas pracovných dní na výlukách nasadených celkovo 12 autobusov,“ vysvetlila.
Dodala, že momentálne vypravujú denne 170 autobusov, v čase pribúdajúcich výluk to bude minimálne 185.
„Vzhľadom na vlaňajší nákup 127 SOR-ov máme autobusov na výluku dostatok,“ zdôraznila Karaffová.
No, ja tiež neviem, kto tu kecá... Celkom by ma zaujímalo ako si sa prepašoval do 30T v rámci skúšobných jázd, v premávke s cestujúcimi totiž ešte nebola... Keďže predpokladám, že mi na to neodpovieš, opýtam sa na to DPB a aj orgán schvaľujúci jej prevádzku, čo mi na to povedia. ?
P. S.: Jazdou sa nazýva pobyt v hýbajúcom sa vozidle, nie v odstavenom na zastávke počas predstavovania novinárom a verejnosti.
P. S.: Zaujímavé, že vždy, keď niekto povie niečo, čo sa Ti nepáči, odbočíš od témy - ako teraz, keď riešime električkovú trať a viac ako polovica príspevku sa venuje Škode 30T. Dobrá rada: Nezaškodilo by Ti naučiť sa trochu argumentovať... ?
A čo sa týka trate do Petržalky, je pravda, že na Štúrovej tie práce neprebiehajú veľmi rýchlo (začalo sa ňou, pretože sa tam predpokladali rôzne problémy, ktoré však, zdá sa, neboli potvrdené a teraz čaká na zvyšné stavby), za to na petržalskej strane výstavba pokročila celkom rýchlo a vďaka tomu sa tam dokončuje meniareň a celkom od ruky im ide aj výstavba estakád Artmedia a Einsteinova. Pomerne rýchlo bol zlikvidovaný aj pôvodný most (konkrétne jeho konštrukcia), ktorý sa zlikvidoval ešte pred voľbami do orgánov miest, teda dávno pred tým ako vôbec ľudia zvolili pána Nesrovnala za primátora.
Nie som toho názoru, že sa musí naraz robiť na celom úseku, hlavne pokiaľ ide o takú dlhú, ale hlavne náročnú stavbu - rekonštrukcia tej vyše kilometrovej trate na Kuzmányho je oproti tomu nič a tá mala byť už dávno hotová a sprevádzkovaná.
Aspoň keby si netrepal somariny, tak by ti možno aj niekto veril... Štúrovú v Blave rozkopali len nedávno??? Posledná električka tam prešla síce 20.1., ale v roku 2014, takže tam sa vŕtajú v zemi už presne rok a nie pár týždňov ako na NMM...
A s tým, že si sa viezol 30T si to zabil úplne ? ? ?
no ved, to len nedavno rozkopali a vybrali kolajnice cize ano tam je momentalne stav podobny ako na NMM, momentalne sa robi najma na starom moste a petrzalskej strane..
Myslím si, že máš úplnú pravdu, ale klimatizáciu teraz v zime máme aj my vo variu?
A naša rekonštrukcia tratí so zatiaľ 5 mesačným meškaním je nič oproti iným mestám. Išiel v TV taký dokument - Londýnsky supertunel / stavba metra. U nich má stavba najvyššiu prioritu. U nich je horor 8 hodinové meškanie a u nás 5 mesiacov a stále si z toho nič nerobia?
Avšak nie všetko je v BA lepšie. Keď som bol v BA, tak trať z Karlovej Vsi do centra bola v oveľa horšom stave ako trate u nás. Hluk - obrovský a s celým vozom to hádzalo. Horšie ako úsek Južná trieda 125(či aká zastávka) po Barcu.
A o nízkopodlažných a 30 metrových električkách mohli iba snívať - zatiaľ čo my sme ich mali už od roku 2004 (asi). Ale to všetko bolo ,,za vlády Vtáčnika" .?
Chlapče, tebe sa o návšteve Bratislavy asi len snívalo v ťažkom sne, keď ti statný ošetrovateľ dal nedopatrením príliš vysokú dávku lieku proti blúzneniu. Električka 30T totiž ešte nie je v pravidelnej premávke.
tebe asi nestaci ze ti to tu napisal priamo 110mat110 ktory tam osobne bol a videl situaciu na vlastne oci.. ja tam tiez osobne chodievam pravidelne aj za ftacnika aj teraz a vidim ten rozdiel,pracuje sa vyssim tempom a oproti nasemu mestu ani nehovorim takze neviem kto tu keca... hlavne ze ked ja nieco napisem tak uz je to nedoveryhodne a blbe.. ? pre mna za mna chodte si to sami overit neveriaci tomasi.. mimochodom uz som sa viezol aj v tej novej bricke od skody 30T a v porovnani s nasim pragoshitexovym srotom sa to neda zrovnat ani nahodou, jednak nizkopodlaznost, klimatizacia a jednak pohodlie ,uroven cestovania to je rozdiel jak nebe a dudy a to sme sli takisto po vyjazdenych kolajach nakolko v BA ich maju tiez skoro vsade este povodne.. tu o takych brikach mozeme iba snivat duhovy sen.. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tbus
http://abload.de/img/dscf4152iycoc.jpg
A samozrejme na dvore (hale) sa po novom bez využitia bude povaľovať aj 18 pojazdných trolejbusov, lebo nám ide predsa v prvom rade o cestujúcich, tak radšej nech nepríde žiadny spoj akoby mal úbohy cestujúci prestupovať do toho hrozného trolejbusu... "z dôvodu zachovania kvality poskytovaných služieb" ?