Zmluva je dohľadateľná na košickej e-samospráve (stránka mesta). Platby za omeškanie tam sú, ale za rekonštruovaný úsek ako celok, t. j. od Nám. MM až po Staničné námestie s termínom dokončenia 31.12.2015. Takže sa v podstate „nič nedeje“.
Zmluva DPMK resp. mesta s dodávateľom stavby trate na Kuzmányho je verejná? Máte niekto linku?
V takýchto zmluvách automaticky zvyknú byť dohodnuté podmienky omeškania. Napríklad krátenie platieb za každý deň omeškania odovzdávky a pod. A to nebýva malá pálka, ale aj 0,5% denne. Napr. 20 dní omeškania = 10% z ceny dole. Kde je tá zmluva? Čo je v nej? Nájdem ju na stránke mesta alebo DPMK? Alebo mi ju dajú k nahliadnutiu? Veď to je stavba z verejných peňazí.
Každá stavba musí mať kontrolné dni. Ako často sú kontrolné dni na tejto stavbe? Kto z objednávateľov sa tam zúčastňuje? Mesto? DPMK?
Všetky verejné zákazky majú aj penalizáciu aj kontrolné dni ako štandard.
Preto, ak dané info máte, skúste odpovedať na vyššie položené otázky.
Namiesto dohadov čo kedy bude a nebude, urobte konkrétny krok: zistite a napíšte tieto fakty.
tak vies Nesrovnal nie je to iste co Rasi.. jak odisiel Ftacnik hned to tam inac vyzera, veci sa dali do pohybu ako mozno vidiet.. u nas je to stale o tom istom made in duhove rasice sro ?
Bol Jul, August, September. Bolo teplo, svietilo slnko bol tam jeden bager a vsetci to mali na haku. Teraz snezi, leje, je zima a traja cigani sa tvaria ze robia. Neni sanca to za dva tyzdne stihnut. Este sa tesim na uzavretie priecestia pri Poste. Cele centrum bude uzavrete.
Bol som vcera v BA. Bolo okolo 6:30 rano. Na starom moste sa makalo. 3 zeriavy kopa robotnikov a nakladaky so strkom sa vkuse tocili. Poobede dost kruto sbezilo, fukal vietor ale robilo sa.
Určite sa čaká na Kuzmányho? Toto nedajú za 2 týždne, aj keby tam pracovali 24/7.
Keď uzavrú o 2 týždne celú severnú stranu Štúrovej, tak to bude koniec. Mali na to veľa času, niekoľko rokov a oni to teraz hrr-brr robia na poslednú chvíľu, všetko na raz.
Ak to dobre chápem, najprv sa uzavrie južná časť Štúrovej a bude sa čakať na to, aby dorobili južný koniec Kuzmányho? Len v Kocúrkove sa celé mesiace nič nerobí a potom, keď sa už uzavrie jeden smer ulice, tak sa bude čakať, či vôbec stihnú dokončiť, čo už malo byť dávno hotové. Načo potom vôbec začínať s uzávierkou južnej časti Štúrovej, keď nie je vôbec jasné, že sa to stihne?
Ako budu chciet jazdit cez Galenovu, ked v sucasnosti nie je mozne prejst na Kuzmanyho? A ze by to do 15. stihli upravit ten usek, sa mi nezda prilis realne.
Keď to zvládne Rastislavova X Kukučínova (dúfajme), tak Kukučínova X Žižkova to zvládne bez problémov. Jedná sa o dva týždne, keď tu budú v protismere jazdiť aj autobusy od NO k Moldavskej /Toryskej/. Po 15.februári, keď sa uzavrie celá severná strana Štúrovej, tieto autobusy budú jazdiť po obchádzke Timonova - Galenova .....
Taky tak. A tiež aj tej trati z Havlíčkovej na Ťahanovce. Mimo nikoho, mimo ničoho.
Čudujem sa, že nikto tam nezaradil predĺženie trate na Bardejovskej. Ale beriem, toto sú len návrhy zásad. V ďalších etapách bude nutné presne definovať čo, kde, ako. Kde obratisko, kde spojka, sociálne zázemia pre personál a podobne.
Z iného súdka: zaráža ma, že nikoho nenapadlo navrhnúť iné riešenie MÚK Dargovských hrdinov, konkrétne časti križovatky s odbočením na Ťahanovce od mesta. Súčasný stav už predsa nevyhovuje dnešnej dobe a dopravnému zaťaženiu ?
Návrh ARKA:
– zachovať súčasne jestvujúcu sieť tratí ED
– navrhovaná trať Námestie Maratónu mieru – Masarykova – Terminál Sever – Sídlisko Ťahanovce
– navrhovaná trať Havlíčkova – Čermeľ
– navrhovaná trať Pereš – Letisko
– navrhovaná trať Važecká – Krásna
– P+R a parkovacie domy: Steel Aréna, Terminál Sever, Južné nábrežie pri Vyšnom Opátskom, VSS, OC Optima/Luník VIII, PP Pereš/Letisko
Návrh CASUA:
– zachovať súčasne jestvujúcu sieť tratí ED
– navrhovaná trať Barca – Šebastovce (uzol s TT)
– navrhovaná trať Važecká – Krásna – (Východné mesto)
– v rámci TT zjazdnosť trate Staničné námestie – železničná stanica – Košice–predmestie – Nižné kapustníky električkami
– navrhovaná trať Námestie Maratónu mieru – Masarykova – Terminál Sever – Sídlisko Ťahanovce
– v rámci TT zjazdnosť trate Terminál Sever – ŽZ Ťahanovce električkami
– navrhovaná trať Havlíčkova – Kostolianska cesta – ŽZ Ťahanovce – Sídlisko Ťahanovce
– P+R: Krásna, PP Pereš, Terminál Sever
– redukcia plochy stanice a rušňového depa – presun do priestoru trojuholníka Krásna–Barca
– vynechanie koridoru pre vysokorýchlostnú železnicu