K rekonštrukcii na NMM
Ako som videl, tak nové kolaje budů presne kopírovat povodné trasovanie. Myslím aj tu bolo spomenuté, že napojenie Hlavnej má byt smerom na Komenského, malo sa postavit plánované odbočenie /výhybky/ na plánovanú trat smerom Masarykova, Tahanovce. Prečo sa v Strojárenskej zase robí to nezmyselné esičko ? Predsa odbočenie z Komenského možno urobit k lavej strane Strojárenskej, to povodné vedenie pochádza ešte z historie, ked z Komenského na Srojárenskú bol triangel a slepá kolaj až po Gorkého. Smyčku vtedy len napojili na povodnú kolaj, preto bolo to esko.
Ako som videl, tak nové kolaje budů presne kopírovat povodné trasovanie. Myslím aj tu bolo spomenuté, že napojenie Hlavnej má byt smerom na Komenského, malo sa postavit plánované odbočenie /výhybky/ na plánovanú trat smerom Masarykova, Tahanovce. Prečo sa v Strojárenskej zase robí to nezmyselné esičko ? Predsa odbočenie z Komenského možno urobit k lavej strane Strojárenskej, to povodné vedenie pochádza ešte z historie, ked z Komenského na Srojárenskú bol triangel a slepá kolaj až po Gorkého. Smyčku vtedy len napojili na povodnú kolaj, preto bolo to esko.
Terepin