Vynechávanie bodiek... Jáááj, to by bolo dobré raz za čas aj rozobrať a vyčistiť. Odborne sa tomu hovorí údržba, v tunajších pomeroch terra incognita. Svietivosť: BUSE má mechanické reflexné terčíky. Tie akosi nevedia svietiť. Osvetlenie je druhá vec, staré kusy boli osvetlené neónkou, čo bola zastaralá technológia a preto sa do krysorov už nemontovali.
Odporúčam za slnečného počasia skúsim prečítať nápis napr. na čelnom EmDžade #3319. Ak sa ti to podarí, budem prvý v špaliéri gratulantov.
Dovolím si nesúhlasiť. Podľa mňa je skôr ako EM-test displej chybný skôr palubný počítač a systém, ako hovorí crossfire.
Podľa mňa Buse sú horśie displeje, pretože vynechávajú bodky, podľa mňa majú nižšiu svietivosť alebo polovica displeja svieti a polovica nie. EM-test svieti stále. Chybný EM-test displej som v inom meste nevidel.
6 PULACNA JAZDA - to je problem vacsinou NP KT .. zvacsa #521 - tento problem vsak nemaju nastarosti tabule BUSE, ale palubny pocitac EMtest, ktory ich ovlada
Ale to všetko súvisí s EMtestom - tie poruchy BUSE displejov ak nejake su,,, Buse su lepšie displeje ako Emtest - podľa mna.. aj čo sa týka spoľahlivosti, aj "svietivosti a jasu" vnútorných, ale aj vonkajších..
Rovanko haluskari aj vo Variu a na KT. Co som si vsimol, tak zvacsa je pri zamrznutom displeji problem v Buse, kedze ked zamrzne emtest bud vypisuje totalny blud alebo zhasne. Ak zamrzne buse, tak tam necha stary napis. Buse funguje na magnetickych kolieskach. Takze ak neobnovi polku displeja tak ta polka tam ostane. Bezne vidim 6 PULACNA JAZDA. EmTest proste zhasne.
Vidim že debata na temu "displeje" a briky - rezonuje tu aj bezo mna - teda asi to nieje fakt "nepodstatná" tema, veď spoľahlivosť informačného systému patrí k "štandardu" kultury cestovania v prostriedkoch MHD v EU, tak si myslím (a stále som bol toho názoru), že malo by sa k tomu pristupovať trochu zodpovednejšie.. a ak su problémy aj v nových vozoch (či už SOR, či VARIO). tak riešit to "za horuca".. Ak už máme staré jazdiace T3 po VP s domontovanými displejmi z vyradených vozov, a aj to "nekomlpetne" (bez čelných, či bez vnútorných), a ešte aj nektoré su "nefunkčne" - tak budiž, človek to "znesie", jedná sa o staré vozy,,, No ak máme nové vozy (a že vraj moderné a aj na úrovni) a v nich už nefunkčné displeje, či zo zmätujúcimi údajmi, či nefunkčné hlásenie cez repráky , tak pôsobí to fakt trošku prinajmenšom čudne .. a nerobí to dobré meno tak ako výrobcom, alebo nášmu DP .. najspolahlivejšie su podla mna BUSE displeje, (vid Solaris, či Tedom) tam či už vnútorné či vonkajšie - su od začiatku stále funkčne, a to už koľko rokov jazdia tie busy,,a tak isto z vyradených Karos su ešte stále BUSE displeje funkčné v iných vozoch (T3, SOR).. nehovoriac o tom že ich jas, či svietivost je daleko lepšia ako EM test.. Škoda že DP si "tak tvrdo" stojí za svojim EM-testom.. aj po tých skúsenostiach čo tu stále s nimi máme.. ?
Samotný DPMK a vedenie mesta si takúto atmosféru navodili sami – prehnane ich ospevovali, tak sa im to vracia rovnakým štýlom. Napríklad: električka má akumulátor, ktorý ju dokáže posunúť o 150 m – v prípade, že by sa zastala v mieste, kde to nie je vhodné
Ani v SOR ten záznam moc nie je, lebo v polovici vozov to nefunguje a ak to aj funguje, kamery zaberajú IBA priestor dverí, teda ak sa niečo stane v "4-ke", alebo v kĺbe... smola ?
Menežerisovia a Riško zos PíÁr ale ľudzom hutoreľi, že šicke budzeme vof bezpeči, bo še to kameruje ? ?
Je to chyba električky, aj keď pôjdeš opitý a zakopneš o schod v električke, tak je to chyba zastaralej električky a nie tvojich 3 promile. A rovnako keď vodič niekoho privrie do dverí je to chyba električky lebo je zastaralej konštrukcie z roku 1304 a indiáni mali už pred 900 rokmi nízkopodlažné kone a my sme spiatočníci, lebo nemáme tanečný parket v električke pritom všetci naokolo majú.
Wolfangel