Reply on: Astor #74438:
V podnikoch i mestach, kde ktosi aj pozera na vyvoj nakladov, je vzdy snaha nizkonakladove vozidla prevadzkovat celodenne+celotyzdenne a vozidla s najvyssimi prevadzkovymi nakladmi (=klbove) len v spickach, resp. obdobiach, kedy su ozaj potrebne. Je vsak mozne, ze v Kosiciach su ine priority a coskoro sa dockas NB 18 na 31 aj vecer a cez vikend. A potom uz len cakaj, kedy si ktosi vsimne, ze klbaky tam vozia vzduch a rychlo sa objavia mudrci, ktori navrhnu zhorsenie intervalov... Uz chapes preco?
Netvrdim, ze spickova 31 je dobre riesenie.. Ale postupne sa urcite najde 5 sluzieb v rannej spicke, kam bude mozne upravat najlacnejsie (a mozno aj najspolahlivejsie) vozidla. Su mesta, kde si kedysi niektore mestske casti prave tento typ vozidiel najviac pytali..
afeno