DPMK nemôže čerpať EU fondy... dôvodom je OutClaim... preto aj EU projekt ATTAC zastrešuje mesto a DPMK je partnerom v tomto projekte... http://www.kosice.sk/article.asp?id=10267
Neviem konkrétne čísla, ako je na tom DPMK so stratou a dlžobami, ale nikdy sa neuvažovalo a nejakej takej pôžičke, ktorá by sa skombinovaním s EUfondami (mam namysli predĺženie trolejbusovej trate) sa vlastne splácala sama. (DPMK by novými trolejbusmi s nízkym odberom prúdu a zrušením veľa vozkm autobusovej dopravy financie tak vykryl, že by sa tá pôžička vlastne splácala sama, len s tým, že by tu bola nová trať a aj vozy)
Čítam tu skoro pravidelne - a je to pravda - že je nespokojnosť s tým aké kde busy sú nasadené, vždy bude určitá skupina cestujúcich nespokojná, niekde sa zoberú, pridaju vozy, alebo vymenia kĺbove za krátke, alebo naopak.. DP to vždy robí na základe akýchsi požiadaviek, alebo sledovania, alebo potrieb - snaží sa to ako tak vyriešiť k spokojnosti všetkých.. No fakt je ten, že je nedostatok vozov ktoré by cestujúci radi videli na tej ktorej linke, konkrétne kĺbových..
Lenže je paradox - ak beriem DP ako celok, že je nedostatok vozov (veľkých autobusov) - a na druhej strane stojí aj v špičke dosť vozov (električiek) vo vozovni.. Viem že nemožno "miešať" jedno s druhým, a nasadiť električku na Furču napríklad.. Chcem len poukázať že ak je roky dlhodobo problém v DP s množstvom busov, bolo by na mieste pouvažovať o celkovej zmene linkového vedenia (akási generálka) ED aj AD s prihliadnutím na kapacitné možnosti busov aj električiek, a využitím teda tej našej prestupnej tarify..
Na VŠA je dočasne (dlhodobo) zrušená dielňa, kvôli renovácií. Po 10tich rokoch prevádzky zrazu nejaký experti zistili že ako sa v takej hale bez odvetrávania môžu opravovať autobusy na pohon CNG, vraj sa môže niečo stať. Tak DPMK musí halu zrenovovať a vytvoriť aj odvetrávací systém. Niektoré opravy vozidiel preto možno teraz potrvajú dlhšie, nakoľko bude vozidlo potrebné odniesť na Hornádsku...
Tie cesty vyzeraju tak preto, že naši mudri cestari použivaju vždy ako sa len da tzv "chemicky posyp" rozumej soľ ktora je pri takej intenzite sneženia a vrstve na vozovke na ho... Miesto toho aby tie cesty pluhovali.
ano vsimni si pravidelne je nejaky citelis v garazi ci kvoli poruche, alebo teraz montovali televizory, alebo maju vozy po urcitom pocte km udrzbu a vtedy nejdu do vypravy, ale namiesto nich bud klbovy ikarus, B741, a ked uz nie je ziaden volny voz, tak musi ist kratky autobus
18 castokrat vozila 18M vzduchu, preto sa stiahli na linky kde ich trebalo viac, namiesto toho sa posilnil pocet spojov. 15m sli na 55ku
Mimochodom, Polov je neodhrnuty. cesta smer saca je tiez len ako tak, 25ka jazdi +10min Rychlodraha je ok
Mimochodom, neplanuje dakto odhrunut obratisko OC Optima?
Pozri sa vsetko ma svoj dovod a bolo tu o tom pisane veľa, klbaky na 18ke bol zbytočny luxu, väčšinu dňa jazdili poloprazdne v sučasnej situacii keď je nedostatok klbovych vozov to bolo neprakticke aby boli na takej linke.
tak diiik..a inak preco na 18tke jazdia autobusy zastaraleho typu napr.5002, 5006, 5218 a pod??
mohli tam dat nejake urbino 15 aspon.. ale tie uz asi nezvisili ci??
To načo sa tu pytaš take kktiny keď si sam videl, že ta 6287 bola ZV a ten tedom sa stavim že tiež. Raz vidiš dačo a už sa tu rozplyvaš a robiš zavery.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peter55