Nejaké "šotoretro" úpravy dúfam nehrozia.Na múzeálne účely je určená T3SUCS č.336 a jediná dvojdverová T3SU u nás,t.č. školský voz.Predpokladám aj snahu o zachovanie KT8 z overovacej série/500,501/,pokiaľ nebudú tlaky na reko KT8D5RN..../o čom značne pochybujem,že by boli/.T6 je zatiaľ veľmi predčasné riešiť.Celkovo tu máme v KD skanzen v bežnej premávke,takže o "atraktivitu" je postarané... ?
Kapitálové výdavky 2012, 2013, 2014 - krásna okrúhla 0.
Z čoho chce ujo Raši vybudovať všetky tie kilometre trolejbusových, električkových tratí, čo nasľuboval pred voľbami? ☺
... MYSLÍM že v súčasnej dobe netreba nič také plánovať - väčšina vozov napríklad T3 stále jazdí v pôvodnom - červeno - bežovom nátere, s pôvodnými lam. stoličkami a tabuľkovím značením liniek - a ešte pár rokov to tak bude, takže turisti o nič neprídu ešte sa aj povozia ako za starých čias... ?
Šoto-retro nátery na bežných vozoch si myslím nie sú žiadnou atrakciou pre bežného turistu. Pre tých má DPMK T1, T2, Ringhoffery, netreba žiadnu KT s kockou a plastovými žltými tabuľami. Keď KTčky o niekoľko rokov skončia v bežnej premávke , potom by sa dalo o niečom takom hovoriť.
SP a VP sa nerozbiehaju. Oni sa robia na každom vozidle na zaklade ubehnutych km už od kedy tu existuje električkova doprava ? Len teraz sa prechadza na novy unifik tak su z toho všetci uneseni...
Chcel by som sa opýtať jednú vec. Vidím, že tie rekonštrukcie resp. SP alebo VP električiek sa nejako pomaly rozbiehajú a už máme pekná zástup každej električky v novom výzore a preto by som sa chcel opýtať, či sa neplánuje nejaký exemplár z každého druhu električky zachovať v úplne pôvodnom nátere, pôvodným poťahom stoličiek a napríklad aj tabuľkami s označením linky. Myslím, že by to bolo v rámci kultúry a istej prezentácie turistom veľmi pekný darček od DPMK. Napríklad nejaká KT8D5 ešte aj s tou kockou na označenie linky by bola naozaj krásna Neplánuje sa niečo podobné? ?
Zaujimave je, ze na mobile mi zobrazi len horehronca a nejake spojenie s prestupom v Moldave n.B.
Na PC mi to uz zobrazuje spravne. Dany spoj zastavuje aj na SOSA. Tak ci onak, najlepsi je Horehronec.
Z Palackeho je to asi 5-7 min. na Zel. stanicu. Mozes ist 56 o 15:01 z Nemocnice.
V pohode môžeš ísť tou 20tkou o 13:40, na Palackého budeš o 14:07 potom už ti stačí prejsť cez autobusovú stanicu a už uvidíš staničnú budovu. Je to naozaj tých 5 minút chôdze. A zablúdiť nevieš nijak, lebo celý čas ideš pri stanici.
Dakujem vam vsetkym, priatelia 110mat110, Dispecer, Peter55... Uz mam predstavu kde je ta SAD zastavka Saca-Benzinol. Urcite ide odtial spoj KE-BB 601 512 4 o 15:05, ale naozaj uvazujem o tom R 810 Horehronec 14:52 zo Zst.KE. Este mi prosim poradte akym spojom MHD ist z Nemocnice Saca na Zst.? Priamo tam nejde nic a na mape vidim nejlepsie ist 20tkou (13:40), vystupit na Palackeho a prejst peso smer Zst. (Stanicne nam.) asi 5 min? Este raz vam dakujem. Marian
Zastávka SAD Košice, Šaca, Benzinol sa nachádza v blízkosti MHD zastávky Učňovská, v ktorej stoja tie isté linky, ktoré stoja aj v zastávke MHD Nemocnica Šaca. Na to, aby si sa z nej dostal na zastávku SAD Košice, Šaca, Benzinol, musíš ísť smerom ku križovatke (určite ju uvidíš, nie je ďaleko) a na nej odbočiť doprava a pokračovať tým smerom. Za čerpacou stanicou potom uvidíš tú SAD zastávku. (Pre predstavu: http://g.co/maps/9p942 )
dobre, zasa som zle precital, takze tam chod linkou 52 ktora pride na 14:52 do sace na zastavku Ucnovska. Ale naozaj radsej pouzi prestup na SOS automobilova alebo Kosice AS
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Adamcool