Čítam tu skoro pravidelne - a je to pravda - že je nespokojnosť s tým aké kde busy sú nasadené, vždy bude určitá skupina cestujúcich nespokojná, niekde sa zoberú, pridaju vozy, alebo vymenia kĺbove za krátke, alebo naopak.. DP to vždy robí na základe akýchsi požiadaviek, alebo sledovania, alebo potrieb - snaží sa to ako tak vyriešiť k spokojnosti všetkých.. No fakt je ten, že je nedostatok vozov ktoré by cestujúci radi videli na tej ktorej linke, konkrétne kĺbových..
Lenže je paradox - ak beriem DP ako celok, že je nedostatok vozov (veľkých autobusov) - a na druhej strane stojí aj v špičke dosť vozov (električiek) vo vozovni.. Viem že nemožno "miešať" jedno s druhým, a nasadiť električku na Furču napríklad.. Chcem len poukázať že ak je roky dlhodobo problém v DP s množstvom busov, bolo by na mieste pouvažovať o celkovej zmene linkového vedenia (akási generálka) ED aj AD s prihliadnutím na kapacitné možnosti busov aj električiek, a využitím teda tej našej prestupnej tarify..
Lenže je paradox - ak beriem DP ako celok, že je nedostatok vozov (veľkých autobusov) - a na druhej strane stojí aj v špičke dosť vozov (električiek) vo vozovni.. Viem že nemožno "miešať" jedno s druhým, a nasadiť električku na Furču napríklad.. Chcem len poukázať že ak je roky dlhodobo problém v DP s množstvom busov, bolo by na mieste pouvažovať o celkovej zmene linkového vedenia (akási generálka) ED aj AD s prihliadnutím na kapacitné možnosti busov aj električiek, a využitím teda tej našej prestupnej tarify..

jt
http://bit.ly/ypo4A9
Že ide o čerpanie eurofondov, spomínať asi netreba. Len u nás to totiž nejde.