Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TA #63132:
K električke do starej nemocnice nie je nič, je to moja myšlienka z jari tohto roku, myslím že realizáciou tohto doplnku ED v Košiciach by sa výrazne prispelo k napĺňaniu pojmu nosného systému MHD v meste.
K semafórom na Komenského pri Športe - v rámci rozvoja dopravného systému mesta Košice v období sedemdesiatych rokov a zriadenia pešej zóny na Leninovej došlo k realizácii úprav komunikácií v ose sever - juh: Čermelská - Komenského - Hviezdoslavova - Moyzesova - Štúrova - Trieda SA - Barca. Vtedy ešte nebola prestavaná Gottwaldova, táto stavba sa iba pripravovala. V rámci vyššie uvedenej komunikačnej osi sever - juh sa postupne zrealizovali svetelne riadené križovatky Čermelská - Havlíčková, Komenského - Duklianskych hrdinov, Komenského - Švermova - Krupská, Maratón mieru, Športová hala, Moyzesova - Poštová, zrekonštruovali sa Štúrova - Moyzesova a Nám. osloboditeľov, postavili tr. SA - Požiarnická, tr. SA - Máarova, tr.SA - Cintorínska a VSS. Po pár týždňoch prevádzky sa vypli križovatky Čermeľská - Havlíčková a Komenského - Švermova - Krupská /niekedy v roku 1982-83, asi o rok neskôr aj tr.SA - Cintorínska. Tieto sa úplne zdemontovali, cca v r. 1986 sa vypla a následne zdemontovala aj CSS v križovatke tr.SA - Máarova. Tie semafóry na Havlíčkovej ozaj fungovali asi tri mesiace a pri Športe asi mesiac. Fyzicky demontované boli asi po dvoch rokoch od vypnutia - niekedy v roku 1985-86.
Reply on: kvito #63131:
ďiky ?
Reply on: TA #63132:
čo je to kvalitne? keď aj na originál laku od výroby zíde dole lak po dvoch rokoch aj z reklamou.
Reply on: PTI #63070:
k električke do areálu starej nemocnice: existujú aj nejaké konkrétne plány?

Re #63074 PTI: CSS tam fungovala len ten jediný mesiac a už nikdy potom? Kedy bola fyzicky demontovaná?

Re #63126 Peter55: keby sa lakovalo kvalitne a používali vhodné fólie, tak neexistuje, že zíde dole lak aj s fóliou
Reply on: 3902 #63103:
... ani jedna, všetky v stave sú funkčné a sú pridelené vodičom
Na dnes boli vyhlásené preteky električiek alebo čo? ❓ ☺ Išiel som L6 na Terasu #512 a #390+#391 a obe si to tak uháňali hore i dolu Amfiteátrom, že som myslel, že som v tej povestnej električke smrti (tuším 1978) ?

Re #63109 Rudyke902: Dnes som videl #363 + #357 na L7 ? ?
Reply on: Peter55 #63128:
... si zabil.. ? ?
Reply on: Rudyke902 #63127:
Asi vyššia moc nerozmyšla až tak logicky ako my ?
Reply on: Peter55 #63126:
...tak aj tak sa sčasti tak deje.. videl som už na prelakovanej T6 na "košicko" reklamu nalepenu na boku - nie síce CVR, ale predsa.. menší luxus.. ? Mohli teda tu cvr RADIO KE nalepiť na 513 - keď nedávno na VP bola. A 508 nechať v zelenom unifiku, ten bol ešte ako tak v dobrom stave.. To len tak uvažujem teda... No o.k, nezmeníme tu to písaním, rozhodujú inde a iní ľudia... Je to vyššia moc. ?
Reply on: Rudyke902 #63125:
Zrejme si ju nechavaju ako "rezervu" pre ďalšie CVR, v dobe keď je nedostatok peňazi si nemožu lakovať len tak hocijaky voz. To by bol luxus keby dostala novy lak a potom by sa zničil ďalši voz s CVR.
Reply on: Yogi616 #63124:
,,,,hm, to hej.. ? a 513 mala nedávno VP ? Tak ju mohli už aj prelakovať na košicko.. veď vedeli už že tohto roku na NP nepôjde.. Stále má na sebe viditeľné znaky reklamy METALEX, a aj ozdoby z Mikuláša 2009 ?
Reply on: Rudyke902 #63123:
Nie, len jeden voz sa lakuje.

513 mala nedávno VP, čiže ona tak skoro nový lak asi nedostane, lebo po 536 pôjde dnu 535. Takže jedine, žeby budúci rok sa zafinancovali tie 2x NP KT a 4x Vario, ako to malo byť tento rok. Ale keďže tu nikoho MHD netrápi, tak zase asi nič nebude.
Reply on: Yogi616 #63122:
..a nelakujú sa súčastne dva vozy? Som myslel že hej, ale ak nie, tak potom o.k, je mi to jasné.. Dik za info.. A o tej "najškaredšej" 513 sa stále nevie čo s ňou? Dočká sa go na NP ?
Reply on: Rudyke902 #63120:
Veď po 538 by mala ísť 392+393 a z KT8 pôjde potom 536.
...a k prelakovavaniu busov - tam to že vraj neignoruju, ale brzdí ich v tom - že vraj - kontrola originality.. Som to tu čítal párkrát.. ?
Reply on: Yogi616 #63111:
Dik za info.. Takže ich asi ťažko uvidieť naraz na jednej konečnej.. Ináč, boli zadelené takto aj pred VP ? Viem že jazdili cez víkend po sólo vozoch, takže sa dočkáme asi znovu rozpájania tých súprav a jazdu ako sólo..

A ešte k 363+357 zhodou okolností, alebo vínimočne dnes na linke 7 ..

Vieš aj čo je na rade teraz z T3 (alebo je už aj v depe) a ktorá kt8 pôjde na prelak. po tej 538 ?
Reply on: Adamcool #63118:
Mne sa zda že sa použiva iny lak, kvalitnejši.
Chcem sa opýtať, či si myslíte, že nový mestský náter je kvalitnejší, ako tie staré napríklad aj po obnovení? ❓ ?
Reply on: Dedis1A #63114:
Neviem, bol by som zvedavý, ako by vyzerala súprava T6 v novom laku. ?

A ešte sa môžeš čoskoro tešiť na 538 v novom laku.
Na ED to ide proste rýchlejšie ako na autobuske, tam to nejako ignorujú. Ale budeme mať už aj prvý malý trolejbus v novom laku.
Reply on: Astor #63115:
budú nahradené

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.