Reply on: Alco #62766:
Nemyliš sa... ?
.. dakujem.. email je dimi.imhd@gmail.com .. Diky
.. ak hotelovi hostia chcu ist na Terasu, na Moldavsku a podobne, co myslis, ako pojdu? napoja sa na PFB a dolava n Stefaikovu a po okruhu? Ja si myslim, ze nie. Vyjdu z parkovacieho domu, prejdu okolo hlavneho vchodu, pred Dargov a HURAAA, sme na ringu v smere, ktory sme potrebovali.. Skvele riesenie, ze? Ale potom bude platit t, co pisem, ze zbytok verejnosti toto vyuzije tak isto. Boh ochranuj Kosice...
.. A to vdaka novemu ringu...
.. Takze znova a znova sa sa nieco meni, pesia zona konci tam, kde koncila stale a dopravny inzinieri si myslia, ako krasne nas zase raz oje..... .
veteran
Križovatka pri Jumbe - to je dosť vtipná história. Pôvodne tam bola taká čudesná križovatka, na ktorej sa obchádzala turbína bývalej elektrárne a cez most sa išlo na Masarykovu. Na Gorkého boli len dva pruhy. Potom zrušili náhon, no časť turbíny tam ostala. Niekedy v roku 1982 postavili túto súčasnú križovatku (akože kruhový objazd - hoci na KO to nespĺňa normy ani náhodou) - ako dočasné riešenie. Ešte istý čas po postavení strašil vo vnútri kruhu zvyšok turbíny. Dokonca existujú podozrenia, že pri zasypávaní koryta náhonu v tomto úseku ostalo zasypané aj teleso mosta.
ÚP z 80. rokov v tomto mieste rátal s viac-menej MÚK, kde smer Štefánikova-Gorkého mal viesť pod úrovňou terénu a smer Hviezdoslavova-Masarykova na úrovni terénu. Hviezdoslavova mala byť prerobená na podúrovňovú komunikáciu, čiastočne aj Masarykova a celá štvrť medzi Masarykovou a parkom (za R-U "Ujváros") mala byť asanovaná.
Re #62732 Dimi: Nerozumiem, prečo je to tak? Veď sa robili štúdie dopadov na ŽP - napr. aj hluková štúdia. Všetko je to zo zákona povinné a keďže tam oproti zámeru v EIA postavili o podlažie naviac, tak údaje zaznamenané v hlukovej štúdii budú asi o niečo inšie. Tak načo bol komu takýto dokument?
Ďalej by ma zaujímalo stavebné povolenie z roku 2009. Na koľko podlaží v ktorom module stavby bolo. V povolení sa píše, že každé zmeny v PD musia byť predmetom nového posudku a nového SP. Čiže stálo by zato preveriť zmenu dorpavného riešenie. P. Titl sa oháňa faktom, že toto, čo sa teraz realizuje, je v v medziach územia, pre ktoré bolo SP vydané. Teda inými slovami, že bol len vypustený pruh okolo pamätníka. V súvislosti s tým by stálo za preskúmanie aj toho okruhu.