Reply on: TA #62726:
Zo stanice na Nám. MM by sa predsa mohlo jazdiť po Svätoplukovej a Masarykovej, je to asi najlogickejšie spojenie. Okľuka po trase linky 2 by bola pre tram-train viac než nelogická. Vlakoelektrička nemá plniť úlohy mestskej dopravy, preto ak už má byť pritiahnutá aj inam do centra, než na stanicu, tak čo najkratšou trasou. Zas ale ani poslať úplne všetky spoje na Hlavnú by nebolo šťastné riešenie...Každopádne ja by som to riešil práve výstavbou úseku popri mestskom parku na Nám. Maratónu mieru a Havlíčkovu by som po Kostolianskej okolo Aničky napojil na magnezitku kde by bol terminál Sever, ktorý by bol naozaj terminálom a nie búdkou natlačenou medzi železnicou a parkoviskom Tesca.
jt
Železnice pripravujú elektrifikáciu trate Haniska - Modlava
http://korzar.sme.sk/c/5990933/zeleznice-pripravuju-elektrifikaciu-trate-haniska-moldava.html
To, že peniaze na investície pre "ťažkú železnicu" z projektu KORID sú, sa hovorilo už dávnejšie, takže asi je to pravda. Trať na Ťahanovce sa opäť nespomína (len trať po Masarykovej), takže myslím, že je to jasné...