Reply on: S499.1023 #62729:
Myslel som to v tom zmysle to, že vlakoelektrička by mala obsluhovať čo najmenej cestujúcich, ktorí nastúpia a ukončia cestu v meste. Ja to vidím tak, že vtiahnutie regionálnej koľajovej dopravy do centra má mesto priblížiť širšiemu okruhu cestujúcich, vytvoriť viacero alternatív pre výstup (popoludní nástup)/prestup, rozptýliť prúd "cezpoľných" do okolia a tým odľahčiť hlavné prestupné terminály. Prímestské autobusy tiež neprídu do mesta, nehodia si tabuľku s číslom linky aby kľučkovali po meste a obišli čo najviac zastávok, ale na najkratšej trase k stanici zastavia na vybraných významnejších zastávkach, uzloch. V Košiciach sa totiž plánuje zaviezť práve toto - regiotram zíde z trate "ťažkej železnice" na stanici na mestskú trať, dookola obíde celé historické centrum a podľa plánov, ktoré tu boli (a sú) ohľadom linkovania KORIDu skončí, na periférii na sídlisku.Re #62731 Dimi: Kedy a kde?
Re #62737 Dimi: Obchádzať to cez podzemné garáže by bola zbytočnosť, lebo jediný vjazd a výjazd, ktorý môžeš pre tento smer použiť, je práve ten medzi Palackého a Fejovou na južnej strane obchodného centra. Tak či tak okolo nich prejsť musíš a bola by zbytočnosť vchádzať dnu a von, navyše by si sa musel babrať s kartami a čakať pri rampách.
Je to smutne, ale je to tak..
veteran