Prezri si plan.. Nezda sa mi, ze to zmenia. Nevychadza mi to. A to z dvoch dovodov.. Pribinovu pokial viem, tak uz naspat neotocia, zrejme ostava tak, ako je. Cize aj z nej sa doprava odboci k Dargovu. A Rooseveltova? Vies si predstavit, ze by z nej vznikla slepa ulica v casti, kde sa pretina s Hlavnou? Ved DTbH potrebuje napojenie na komunikaciu a s tymto stopercentne manazeri suhlasit nebudu. Takze mi vychadza, ze to bude podla mnou popisaneho scenara.. Mimochodom.. Je tu dalsia cesta, ako sa dostat mimo okruhu z Palackeho v smere na terasu.. Z Palackeho rovno, dolu do podzemia Auparku a hned zase druhym vychodom von, krizom na Juznu Triedu, Fejovu a sme tam, kde sme chceli byt... Cize sa zahlti aj Fejova, aj vjazd a vyjazd z Auparku, spekulantov sa najde viac ako dost si myslim
Vies, ako to cele dopadne? Ring tu bude na figu, pretoze kosican si stale najde moznost, ako prejst napr. z Palackeho na Moldavsku bez toho, aby siel dookola po ringu.. A sice, z Palackeho doprava k McDonaldu, pred nim dolava, potom na Rooseveltovu, okolo HLAVNEHO VCHODU!!!! DTbH, dolava okolo Dargova a pripojit sa na ring doprava... Skvely okruh, ze? .. Auta neodidu z mesta, ale zahltia Rooseveltovu a pruh pred Dargovom.. Klobuk dole.. Tesim sa, az spluvam na zem...
Chlapci, budem rad, ked vas uvidim na verejnej diskusii.. Budeme sa snazit presvedcit primatora, pana Karabelliho a par dalsich zainteresovanych, aby na tu diskusiu prisli. Dufam, ze presvedcim kolegov, aby sme to zrealizovali.
Nie je to celkom tak Peto.. Treba prebudovat znacenia na Moyzeske, urobit nove ostrovceky, prebudovat krizovatku (kruhoveho typu) pri Jumbe, osadit mnozstvo semaforov.. Este sa len zacalo. Ale zacina sa s peticiou proti ringu, chystame tlacove vyhlasenia atd.. Kto chce, pridajte sa..
Chcem pochváliť DPMK, prípadne jeho zamestnanca/ov, ktorí sa podieľali na vytvorení výpiskov a informácií na zastávkach MHD ohľadom výluk na NO. Je to napísané zrozumiteľne výstižne a inteligentne, napodobne sa mi páči aj ospravedlnenie DPMK za obmedzenia... ?
Zo stanice na Nám. MM by sa predsa mohlo jazdiť po Svätoplukovej a Masarykovej, je to asi najlogickejšie spojenie. Okľuka po trase linky 2 by bola pre tram-train viac než nelogická. Vlakoelektrička nemá plniť úlohy mestskej dopravy, preto ak už má byť pritiahnutá aj inam do centra, než na stanicu, tak čo najkratšou trasou. Zas ale ani poslať úplne všetky spoje na Hlavnú by nebolo šťastné riešenie...
Každopádne ja by som to riešil práve výstavbou úseku popri mestskom parku na Nám. Maratónu mieru a Havlíčkovu by som po Kostolianskej okolo Aničky napojil na magnezitku kde by bol terminál Sever, ktorý by bol naozaj terminálom a nie búdkou natlačenou medzi železnicou a parkoviskom Tesca.
prečo? Ak niekto chce silou-mocou viesť tram-train trať centrom, tak iná možnosť tu nie je než Kuzmányho, keďže inde trať nemáme. Do úvahy môže ešte pripadať Moyzesova, ale po tom, čo sa zjednosmerní, tak pochybujem, že mesto obetuje 2 pruhy z 3 pre trať - alebo by sa vyrúbal park? Najideálnejšie by bolo, ak by mala nová trať trasovanie popri súčasnej železničnej trati.
Tak ale potom každá rekonštrukcia trate znamená vytrhanie trate, či nie? Ale vážne - na čo to boli schválené peniaze - na reko trate cez Kuzmányho alebo na trať MMM-Terminál Sever?
no, v podstate z hľadiska potrebných zmien pre regioeuromačkopsovlakoelektričkotramtrain by šlo o vytrhanie dnešnej trate a postavenie novej (plus mínus v pôvodnej stope)
Výstavba 3-kilometrovej trate z Nám. MM na Staničné námestie asi nebude výstavba trate cez Svätoplukovu. To bude zasa nejaký výplod rýchlokvaseného novinára.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Dimi