Nulovú toleranciu náskoku považujem za jednoznačne správnu a nehýbal by som s ňou.
Toelranciu nezdôvodňovaného meškania s výnimkou východzej zastávky by som kľudne zvýšil - na 180 s celodenne a 300 s 6-9 a 14-19.
Na meskanie som si uz zvykol, ale ak chodi spoj vecer kazdu pol hodinu a ide skor o niekolko minut, tak cakat na dalsi v tej zime nie je nic prijemne.
Mozno by sa to meskanie na 2. zastavke dalo odovodnit prave tym - vodic vie ze bude niektore zastavky vynechavat a bude tak na konecnej o 5 minut skor, tak radsej ide o par minut neskor a potom to dozenie. Ako som povedal, je lepsie ak si pockam aj 3 minuty, ako ked mam cakat 33 minut na spoj ktory odisiel o 3 min. skor.
Inak odpovie mi niekto na ten problem s vykricnikom pri linkach 20 a 20L?
Do pléna na diskusiu:
Medzi hlavné faktory kvality MHD patrí určite aj presnosť. Aký máte názor, aké tolerancie by mali byť? V súčasnosti je tolerancia nadbehu 0 a neodôvodňované meškanie až 120s.
Chcem vedieť, s čím sa stretávate... nadbehy/meškania
Uvediem svoje príklady:
L9 Pol.sever smer Havl. - +4min
L9 Pol.sever - +1min, po Bernolákovu +4min
L2 Pol.sever smer SN odchod 10:56:32 (CP 10:53 a je to 2.zastávka od konečnej)
L4 Pol.sever smer Barca odchod 11:05:35
Meškania mám na mysli také, ako tie vyššie uvedené - čiže na 2.zastávke je podľa mňa meškanie +3min32s neodôvodnené...
Okrem Citelisov, kde tlačidlo otvorenia dverí zároveň znamená aj Stop, všade treba raz stlačiť Stop na znamenie vodičovi, aby vedel, že chceš vystúpiť.
Ako je to s tym cestovnym poriadkom linky 20 a 20L a vykricnikom? Napravi sa to, alebo pisem na zle miesto? Ak ano, tak mi poradte kde mam napisat. Dakujem.
Keď si v #58678 písal, že "Dalo by sa to potiahnuť cez Maurerovu, Dvorkinovu a po starej Sečovskej dole, aby boli obslúžené aj tie nove domy", zdalo sa mi, že s takou komunikáciou počítaš. ?
Nechcem riešiť, či to prepojenie treba, keďže aj tak nebude.
Ešte malý detail, ktorý som si uvedomil až teraz. Pri výstavbe nových bytových domov Na hore sa vôbec nepočíta s cestným napojením Dvorkinovej a starej Sečovskej. Na Dvorkinovu sú napojené len najvrchnejšie 2 domy (ktoré stáli ako prvé a cesta k nim je už hotová). Všetky ostatné domy budú napojené zdola, od starej Sečovskej a žiadne cestné prepojenie zdola smerom k MiÚ nemá byť. Jediné cestné napojenie na starú Sečovskú z Furče tak ostane z Clementisovej ulice.
Treba robit tak, ako minuly týžden vodič L19 na Vyšnom Opátskom pani chcela vystupiť na zastávke BPMK. Postavila sa pred dvere v domnení že autobus jej automaticky zastaví. Nestlačila žiadne tlacítko tak autobus jednoducho prešiel zastavku a ked stlačila potom STOP-ku zastavil jej na Králičej. Jednoducho ludia sa musia naucit stláčat správne tlačítka funguje to skoro všade tak neviem prečo by to nemohlo fungovat aj tu. A reči typu ako som uz viackrát počul ze je to trápne zdvihať ruku a podobne su len výmysly lenivých ludí. Jednoducho ludí treba k tomu viest hoc aj tvrdším spôsobom a raz sa musia naučiť.
MČ na to mohla myslieť skôr a zaviazať investora vybudovať prístupové komunikácie. Lenže na Slovensku sa najprv koná a potom myslí.
Vnútrosídliskové komunikácie sú vo všeobecnosti nevhodné pre MHD. Respektíve za to nemôžu ani tak ony samy, lež skôr nedostatok parkovacích plôch, z čoho vyplýva ich nedobrá prejazdnosť.
Kedy bola (natrvalo) zrušená zastávka Odpočívadlo
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Nodes