5613 je na 5-2 /16, 29, 31/ s vodičmi, ktorí robili na 3308 /aj ten schumacher čo nadbieha bežne 4 minúty/ a cez víkendy je voz písaný na L14 namiesto citelisov....
juj, teraz som rozmýšľal nad úsekom južný koniec ŤHC - stanica a nie južný koniec ŤHC - NO, tak ešte treba pripočítať nejaké 2 minúty, kým sa dostane električka na NO.
Netreba však zabúdať aj na to, že pre električku by bola jazdná doba konštantná a neovplyvniteľná dopravnou situáciou, zatiaľ čo autobus (v špičke) môže uviaznuť v dopravnej zápche.
vychádza mi to na cca 3,5 km po stanicu. Medziľahlá zastávka by bola jediná - budúci terminál Sever. Samozrejmosťou by malo byť mimoúrovňové križovanie železničnej trate a vedenie električkovej trate popri nej a nie obchádzkou cez Kuzmányho. Čiže vzdialenosť asi ako úsek valcovne - Poľov, ktorý prechádzajú električky po rýchlodráhe za 5 minút. Akurát rozdiel môže byť v tom, že Ludvíkov dvor je menej frekventovaná zastávka než budúci terminál Sever.
Čo tu pletieš busy pomedzi bloky? Mne na furči ide bus pomedzi bloky? Tak isto ďaleko byvam od zastavky ako možno aj ty, takže si totalne vedĽa s tymto "argumentom" a ta zastavka električky pri hornbachu je kde prosim pekne?
Ako vraví aj jt, KVP by malo byť rieśené urćite trolíkmi, vybudovanie KVP-NMM by tomu moc prospelo, inak súhlas.
Re #58480 PTI: ?
Re #58489 Peter55: No jedna zastávka je predsa nedorobená pri Hornbachu/Baumaxe, takže to, čo píšeš, ak by sa chcelo, o pár dní nemusí byť pravda. Tvrdiť, že najlepśie spojenie do Optimy je L10.. no je to pravda, ale to ja ako obćan jazera rovno môžem źiadať, že nechcem tu električkovú trať, ale busy po vnútrosidliskovej, poprípade niektoré aj nech zahádzajú viac do sídliska, pomedzi bloky. No možno by to bolo fasa mať bus zastávku pred bránou, ale je to doćista iracionálna úvaha a zmýšľanie. keď je tam trať, má sa tam jazdiť po trati, ako JZR, tak Moldavská. Za Tvoj názor Ti zatlieskajú na východe, vysmejú na západe.
Na NO za 5 minút? Je to asi 5 km, tak to by aj maximálnou rýchlosťou a bez zastavovania veľmi ťažko zvládala Ale prepojenie DPMK-ŽSR sa na stanici uvažuje iba smerom na juh, čiže od Ťahanoviec na NO jedine cez Kuzmánku (nejaká úvrať na stanici je komplikovaná prevádzkovo aj časovo). Okrem toho, keby sa aj išlo cez stanicu, miešanie sa do železničnej trasy ti veľmi ľahko zamieša karty - ak pôjde z/do Kysaku zrovna rýchlik alebo IC, vlastne akýkoľvek vlak, môžeš trikrát hádať, kto bude mať prednosť a kto čakať pred signálom "stoj". A vysnívaných 5 minút pôjde do hája.
trasovanie cez Mier by ale predĺžilo značne jazdnú dobu električky. Ak zoberieme do úvahy, že L 10 je zo Sofijskej na NO za 10 minút, električka by to mohla zvládnuť kľudne aj za 5 minút. To by bolo veľmi rýchle spojenie na trase ŤHC - mesto a určite by si získalo cestujúcich.
Pre trasu centrum < - > Mier možno použiť inú ekologickú dopravu - trolejbusy. Navyše potenciálnym vybudovaním trate TD aj po Sečovskej ceste by sa odbremenila táto časť, už by nebola nosnou v smere na Furču.
električka na ŤHC by mala ísť na Masarykovu a k športovej hale, alebo na stanicu a potom na NO, hlavné vetvy tak ako dnes, aj ku amfiteátru, an na MMM aj na terasu by sa dalo rýchlo dostať
samozrejme, ze za eurofondy sa nedaju kupit naftove vozidla namiesto plynovych. Inak nevidim dovod, preco by sa napr. z penazi mesta nemohli kupit naftove vozidla.
Už v prvej etape po LVIII by ed mala význam . Bus linky sú tam dost vyťažené a hlavne by sa doplnil interval šestky na Moldavskej. Dnes je doprava z n.o. na terasu atraktívnejšia ad, td, električková trať je degradovaná ;dlhý interval len jedna linka , proste zvrátenosť ak je ekologický kapacitný prostriedok nahradzovaný busmi.
Pre thc vidí ako vhodný trolejbus. ED len v dolnej časti-Americká. to znamená ponechanie väčšiny bus liniek . Sotva by bolo priechodné ponechať len busy smerom na n.o. a vedené vrchom sídliska s nutnosťou prestupu na ed.
Ak by už predsa ed, tak ju viesť novým mostom cez Mier a napojiť na Komenského a nie neobývanou časťou vedla trati po rampovu.
Chybou ed na letisko je obmedzené využitie trate, interval 1 - 2 hodiny , tá trať bude stratová, za tie peniaze radšej niečo iné.
už sa to aj tu spomínalo, že niektoré plynové musia byť na trhaných, aby mali skôr ukončenie aby sa stihli za noc natankovať všetky vozy ... potom sa naraz nahrnú vozy z celodeniek a pri tempe 45 minút na bus na dva či koľko stojanov by sa to do rána nestihlo
? Papier znesie veľa. Už to, že tam chýba nakreslené prepojenie Hlavná - Južná trieda, by malo vzbudiť isté podozrenia. Súčasná "trať" na Hlavnej potrebuje zásadnú rekonštrukciu, aby sa tam dalo jazdiť, a tomu musí predchádzať zásadné (politické) rozhodnutie premávku obnoviť (a ďalšie veci). Takže v najbližšej päťročnici ťažko, obzvlášť keď nám tu pomaly umiera systém, ktorý už máme.
Ale nechať tam pri nastávajúcej reko križovatky priestor pre napojenie nemôže byť na škodu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.