Nulovú toleranciu náskoku považujem za jednoznačne správnu a nehýbal by som s ňou.
Toelranciu nezdôvodňovaného meškania s výnimkou východzej zastávky by som kľudne zvýšil - na 180 s celodenne a 300 s 6-9 a 14-19.
Na meskanie som si uz zvykol, ale ak chodi spoj vecer kazdu pol hodinu a ide skor o niekolko minut, tak cakat na dalsi v tej zime nie je nic prijemne.
Mozno by sa to meskanie na 2. zastavke dalo odovodnit prave tym - vodic vie ze bude niektore zastavky vynechavat a bude tak na konecnej o 5 minut skor, tak radsej ide o par minut neskor a potom to dozenie. Ako som povedal, je lepsie ak si pockam aj 3 minuty, ako ked mam cakat 33 minut na spoj ktory odisiel o 3 min. skor.
Inak odpovie mi niekto na ten problem s vykricnikom pri linkach 20 a 20L?
Do pléna na diskusiu:
Medzi hlavné faktory kvality MHD patrí určite aj presnosť. Aký máte názor, aké tolerancie by mali byť? V súčasnosti je tolerancia nadbehu 0 a neodôvodňované meškanie až 120s.
Chcem vedieť, s čím sa stretávate... nadbehy/meškania
Uvediem svoje príklady:
L9 Pol.sever smer Havl. - +4min
L9 Pol.sever - +1min, po Bernolákovu +4min
L2 Pol.sever smer SN odchod 10:56:32 (CP 10:53 a je to 2.zastávka od konečnej)
L4 Pol.sever smer Barca odchod 11:05:35
Meškania mám na mysli také, ako tie vyššie uvedené - čiže na 2.zastávke je podľa mňa meškanie +3min32s neodôvodnené...
Okrem Citelisov, kde tlačidlo otvorenia dverí zároveň znamená aj Stop, všade treba raz stlačiť Stop na znamenie vodičovi, aby vedel, že chceš vystúpiť.
Ako je to s tym cestovnym poriadkom linky 20 a 20L a vykricnikom? Napravi sa to, alebo pisem na zle miesto? Ak ano, tak mi poradte kde mam napisat. Dakujem.
Keď si v #58678 písal, že "Dalo by sa to potiahnuť cez Maurerovu, Dvorkinovu a po starej Sečovskej dole, aby boli obslúžené aj tie nove domy", zdalo sa mi, že s takou komunikáciou počítaš. ?
Nechcem riešiť, či to prepojenie treba, keďže aj tak nebude.
Ešte malý detail, ktorý som si uvedomil až teraz. Pri výstavbe nových bytových domov Na hore sa vôbec nepočíta s cestným napojením Dvorkinovej a starej Sečovskej. Na Dvorkinovu sú napojené len najvrchnejšie 2 domy (ktoré stáli ako prvé a cesta k nim je už hotová). Všetky ostatné domy budú napojené zdola, od starej Sečovskej a žiadne cestné prepojenie zdola smerom k MiÚ nemá byť. Jediné cestné napojenie na starú Sečovskú z Furče tak ostane z Clementisovej ulice.
Treba robit tak, ako minuly týžden vodič L19 na Vyšnom Opátskom pani chcela vystupiť na zastávke BPMK. Postavila sa pred dvere v domnení že autobus jej automaticky zastaví. Nestlačila žiadne tlacítko tak autobus jednoducho prešiel zastavku a ked stlačila potom STOP-ku zastavil jej na Králičej. Jednoducho ludia sa musia naucit stláčat správne tlačítka funguje to skoro všade tak neviem prečo by to nemohlo fungovat aj tu. A reči typu ako som uz viackrát počul ze je to trápne zdvihať ruku a podobne su len výmysly lenivých ludí. Jednoducho ludí treba k tomu viest hoc aj tvrdším spôsobom a raz sa musia naučiť.
Dead
Mozno by sa to meskanie na 2. zastavke dalo odovodnit prave tym - vodic vie ze bude niektore zastavky vynechavat a bude tak na konecnej o 5 minut skor, tak radsej ide o par minut neskor a potom to dozenie. Ako som povedal, je lepsie ak si pockam aj 3 minuty, ako ked mam cakat 33 minut na spoj ktory odisiel o 3 min. skor.
Inak odpovie mi niekto na ten problem s vykricnikom pri linkach 20 a 20L?