Všimol som si jeden drobný detail v obsluhe Watsonovej a to konkrétne polhodinovú dieru medzi 12:54 a 13:22... myslím že pri 15 minútovom intervale v sedle a 6-minútovke v špičke je to dosť výrazná diera. Sám som bol prekvapený že tam nie je ani jeden spoj, je tam síce L12 ale na tú sa z Ťahanoviec musí čakať asi 8 minút, iste by sa tam zišiel ešte jeden spoj linky 55N ten čo by mal ísť na 13:09...
Plátanice sú OK, pretože mesto má k tomu taký prístup. Totižto každý, kto svojou činnosťou potrebuje rozkopať chodník potrebuje povolenie. Následne je ale zaviazaný časť chodníka ktorú narušil, opraviť. A tak vznikajú plátanice. V niektorých krajinách platí nariadenie, že ak dotyčný (vodárne, plynárne, telekom, hocikto) rozkope časť chodníka, musí nahradiť jeho povrch v celej šírke (medzi obrubníkmi).
No to som videl, ale IMHO zbytočne malé, zbytočne veľa, nehovoriac o chýbajúcej jednotnej koncepcii. Keď sa dajú do laty a postavia ďalšiie stavby v okolí NO a každy investor si tam drbne niečo iného, no nevim.
Skrátka, mesto má povedať, že verejné chodníky budú robené tým a tým, takou a takou technológiou, to spraví investor a čo nespraví, malo by mesto aspoň v dostatočnom okolí postupne prerábať, žiaľ, plátanice sú asi OK, tak ale v KE sa nedivím.....
Som zvedavý, kedy sa v KE objaví aj taká vec, ako je dlažba o rozmeroch napríklad 60x40 cm .... ak treba niečo vykopať, opraviť, vymeniť, jednoducho sa podľa potreby pár dielov vyberie, problém sa vyrieši, dlažba sa položí nazad a chodník vyzerá ako predtým. Také ešte v KE bohužiaľ ešte neobjavili.
redburger