Reply on: Tatranka #57692:
Mám obrázky interiéru 203, ked ako polovrak došla do Ostravy.
Už vtedy boli oproti zadným dverám dosadené výklopné okná. Javili známky továrnej precíznosti (produkty údržby dpmk aj z tej doby by boli rozpoznatelné).
Nech už boli tie okná dosadené v Ostrave akéhokolvek povodu, stále som sa nedozvedel, KAM SA PODELI , A PREČO po poslednej rekonštrukcii sú miesto niektorých tie ohyzdnosti ???
Snimok interiéru po dovezení do Ostravy tiež potvrdzuje priečne rozmiestnenie sedadiel.
KVKV
Pokial som správne informovaný, tak ako historický ostáva ten v "čabajkových" farbách so štvordielnými dverami.
To je v poriadku (aspon niečo), ale pre Košice je typické prevedenie poslednej dodávky v zelenobielom nátere. O to raritnejšie, že sa nevyskytuje v iných mestách. Dúfam, že ešte nejaký existuje a bude zachovaný. Sú mi známe byrokratické prekážky (povinnosť zrušiť v súvislosti s poskytnutím dotácií na nové busy...atd), ale to sa dá obísť. Pokial by sa previedol na historický exponát ,už to nie je prevádzkové vozidlo, následne zápis medzi technické pamiatky. Pokial by ani to nešlo , tak s odobratým techničákom a spz ponechať ako "zdroj náhradných dielov" pre historický Ik280.
Možno existuje lepšie riešenie, dajte vedieť.