nuž tak linka 3 by mala tiež na tej južnej triede novú oproti mylsím že miesto tam je..dvojité zastávky to je podľa mňa veľa,že by stáli aj pred aj za križovatkov
Nie, nešlo by to. Kde by zastavovali električky na L3 smerom na stanicu?
Už dávnejšie som ale písal o tom, že nástupištia električiek v smere od stanice mohli byť na úrovni autobusových pri kasíne, a súčasne sa mohli zachovať aj terajšie. Od Domu umenia zas vybudovať zastávku pred križovatkou oproti Dargovu a každý spoj by teda stál vždy na dvoch stanovištiach, čo je pri množstve a význame tohto uzla primerané.
aj tak električky stoja často na červenú na križovatke a potom ešte maju zastávku za križovatkou....takto by sa tá za križovatkou smer stanica zrušila,linky 6 a 7 by stáli na spoločnej a tá v smere na južnú triedu by ostala len pre linku 3..aspoň by neboli poprehadzované zastávky po celom námesti a chodníček tam je...takisto zastávka spoločenský pavilón pre busy-tá na Bardejovskej je dosť daleko a blbo sa na ňu prestupuje,navyše na bardejovskej stoja busy priamo v jedinom jazdnom pruhu čo tam je a autá ich musia obiehať po koľajniciach.Tak buď spraviť zastávku tam ako mali niekedy konečnú linky 34,ale vzhľadom že by sa im ťažko odbočilo asi na bardejovskú tak možno spraviť zastavovanie na električkovej zastávke ak by to šlo....to len také menšie návrhy ?
...ale však keď električka má v prvom voze iný príkaz ako v druhom a pritom vykonávajú tú istú službu (súprava) tak čo sa čuduješ? ? EM už v KE ničím neprekvapí si myslím, jedine ak stopercentným a bezporuchovým stavom a to je asi tak pravdepodobné ako stretnutie električky č. 5 s trhanou šestkou na stanici... ?
kto je schopny a kto nie? mal si byt rano na vyprave AD ako to zasa vsetko fasa fungovalo. kompetentní a zodpovední prechody a zmenyCP este nikdy vo svojej historii.NEZVLADLI.CItaj u jcx 1 . min 30 sluzieb bol problem .
V Prahe sa po masívnej buzerácii jednoho času používal systém, že pri výmene CP za nové ostali staré visieť v košilke na špagáte.
Inak otázka je dobrá ale moja odpoveď znie: Aj keby žiadne také mesto neexistovalo, zákon vyžaduje okrem nových CP 48 hodín vopred aj aktuálne CP. A osobne považujem za dôležitejšie vedieť, ako to jazdí "just now" než ako presne to bude jazdiť pozajtra.
Ináč, nevie niekto, prečo si DPMK nedal zablokovať PDF súbor so sieťou MHD proti úpravám? Keby sa našiel vtipálek, ktorý by "omylom" poprehadzoval číselká a čiary (a nebodaj by to zavesil na Internet alebo začal distribuovať), to by bola "sranda" ?
1. L72 s odchodom 7:21 zo zastavky Grunt1 a 7:22 zo zastavky Grunt2 uz o 7:20 odchadzal z Grunt2.(To iste aj dalsi o 10 minut neskor) Asi to suvisi s tymi dvomi zastavkami s rovnakym nazvom hned za sebou...
2. Na zastavke Grunt1 nemal sancu umoznit cestujucim nastup kedze tam uz stal dalsi trolej... napad s dvomi nastupistami bol vcelku dobry a kazdy sa potesil, no v praxi sa minimalne v rannej spicke neda realizovat kedze trolejbus prichadzjuci z mesta by musel ostat stat niekde v strede kopca aby ten pred nim mohol nabrat cestujucich
3. L19 s odchodom 7:31 z Moskovskej prisiel so znacnim meskanim minimalne 6 minut
4. L36 o odchodom 7:36 z Moskovskej nefungujuce citacky kariet v oznacovacoch resp. ich displeje... minimalne 25% cestujucich nacierno
Ja sa teda opýtam - pozná niekto z tu diskutujúcich akékoľvek mesto, kde by neuplatňovali "pražský k6k6tský zvyk", rozumej že výlepom nových CP sa na 1-2 dni stratí možnosť čítať aktuálne CP?
v smere na Lingov, 18:06 z Amfiteátra. Takých prípadov vynechávania zastávok som našiel pár aj pri iných linkách, rovnako ako podivné minútové posuny ojedinelých spojov medzi ostatnými... ?
Re #56794 TA:
1+5. mohlo by to byť nejaké vyčkávanie dotknutých spojov kvôli koordinácii v smere do centra, alebo aj chyba typu prvý odstavec tohto príspevku
2. Nie, takto to funguje od zriadenia zastávky Valeo, nakoľko v smere z letiska je umiestnená priamo na hlavnej ceste, ale na zastávku z centra je treba zájsť dovnútra areálu firmy.
Zdovodňovať košické porušovanie zákona pražským porušovaním zákona je trápne a nedostojné. Pražský k6k6tský zvyk, kde po návrate zo služobnej cesty bez IDOS-u nezistím, kedy mi ide elekrička, mi pije krv už dávno.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
jt
Už dávnejšie som ale písal o tom, že nástupištia električiek v smere od stanice mohli byť na úrovni autobusových pri kasíne, a súčasne sa mohli zachovať aj terajšie. Od Domu umenia zas vybudovať zastávku pred križovatkou oproti Dargovu a každý spoj by teda stál vždy na dvoch stanovištiach, čo je pri množstve a význame tohto uzla primerané.