Reply on: Vladimír #56797:
V Prahe sa po masívnej buzerácii jednoho času používal systém, že pri výmene CP za nové ostali staré visieť v košilke na špagáte.Inak otázka je dobrá ale moja odpoveď znie: Aj keby žiadne také mesto neexistovalo, zákon vyžaduje okrem nových CP 48 hodín vopred aj aktuálne CP. A osobne považujem za dôležitejšie vedieť, ako to jazdí "just now" než ako presne to bude jazdiť pozajtra.
myslavcan
1. L72 s odchodom 7:21 zo zastavky Grunt1 a 7:22 zo zastavky Grunt2 uz o 7:20 odchadzal z Grunt2.(To iste aj dalsi o 10 minut neskor) Asi to suvisi s tymi dvomi zastavkami s rovnakym nazvom hned za sebou...
2. Na zastavke Grunt1 nemal sancu umoznit cestujucim nastup kedze tam uz stal dalsi trolej... napad s dvomi nastupistami bol vcelku dobry a kazdy sa potesil, no v praxi sa minimalne v rannej spicke neda realizovat kedze trolejbus prichadzjuci z mesta by musel ostat stat niekde v strede kopca aby ten pred nim mohol nabrat cestujucich
3. L19 s odchodom 7:31 z Moskovskej prisiel so znacnim meskanim minimalne 6 minut
4. L36 o odchodom 7:36 z Moskovskej nefungujuce citacky kariet v oznacovacoch resp. ich displeje... minimalne 25% cestujucich nacierno