Reply on: Vladimír #56797:
V Prahe sa po masívnej buzerácii jednoho času používal systém, že pri výmene CP za nové ostali staré visieť v košilke na špagáte.Inak otázka je dobrá ale moja odpoveď znie: Aj keby žiadne také mesto neexistovalo, zákon vyžaduje okrem nových CP 48 hodín vopred aj aktuálne CP. A osobne považujem za dôležitejšie vedieť, ako to jazdí "just now" než ako presne to bude jazdiť pozajtra.
TA
1. 20L: po zastávke Haburská trvá jazda na zastávku Pereš 2 minúty - podľa spojov zo zastávky Pereš však túto dobu ide len spoj s odchodom o 14:10 zo zastávky Haburská, ostatným spojom trvá jazda 3 minúty (v tom istom režime)
2. 23: v smere na letisko zastavujú na zastávke Valeo len vybrané spoje, v smere späť z letiska zastavujú na zastávke Valeo všetky spoje. Chyba
3. 23: CP má farbu nosnej linky. V schéme je uvádzaná ako nosná aj ako lokálna. Do ktorej kategórie sa teda zaraďuje
4. 51: po posilnení L 10 o niektoré bývalé spoje L 51 vznikla paradoxná situácia ráno v smere na ŤHC počas prázdnin - vtedy premáva viac spojov v úseku NO - ŤHC ako počas školského roka. Celkovo je to však pozitívna zmena.
5. 52L: rovnaká pripomienka ako v bode 1 k L 20L