suhlasim podla mna treba dajake rychle pojenie nemocnice a furce mne by nevadila keby tam L18 isla namieto tych 2 totalne zbytocnych expresov ktore maju tm rovnaku trasu
po 18tej som este 55N nevidel. A co chodi viac vyuzite? L12 alebo L18? Jaj aha to su Tí vypadavujci ludia z L12 na zakrute na Mieri co nejdu dvere zatvorit. Ja nechapem tie Tvoje argumenty - to je presne o vyhanani. Ak totiz to chce nietko ludi naucit presupovat, tak argument tazko moze byt L12, jednak neskutocne super interval a jednak vzdialenost zastavok z Fure ci Tahanoviec.
nepaci sa mi tvrdenie ze L18 je po 18tej uplna zbytocnost. Nechcem tu zase vyvolavat diskusie ktore tu prebehli pred zopar tyzdnami, ale L 18 resp. nieco v useku Mier -nemocnica celodenne ma byt samozrejmost. Teda ak tu nie su zaujmy vyhanat ludi z MHD, lebo zatial to tak vyzera...To je aj argument o rozdiele 5 min vo vyuziti 36 oproti 18. Hovorme o relativnych cislach. Je rozdiel 5 minut z hodiny a 5 minut z 8 minut...
myslim si, ze plat Moniky Murovej by bolo vhodne vyuzit radsej na ine ucely (napr. aj na tie udajne chybajuce reproduktory), pretoze jej vyjadrenia dlhodobo zavadzaju cestujucu verejnost...
DPMK ústami svojej hovorkyne bohapusto klame. V Prešove sa hlási vo VŠETKÝCH vozidlách už x rokov. Hovorkyňu DPMK by taktiež bolo potrebné poučiť, že rozhlas sa dá zabudovať aj do vozidiel starších ako 10 rokov a po vyradení vozidla tento demontovať a namontovať do ďalšieho. Nehovoriac o tom, že hádam každé jedno vozidlo malo pri dodaní "systém palubných reproduktorov" funkčný a len postupom času došlo k jeho rozkradnutiu. By ma zaujímalo, koľko súčasných aj bývalých zamestnancov DPMK má postavené ozvučenie na báze AZA 043 a ARZ 572 (mimochodom zariadenia absolútne nevhodné pre kvalitné ozvučenie, navrhnuté jednoúčelovo) ? . Cena zosilňovača, reproduktorov a montážneho a spojovacieho materiálu na ozvučenie jednoho vozidla nepresiahne 400,- EUR.
Ako vidim zase sa tu zacina sprtat do L18. Ked uz chceme porovnavat tak garantujem ze z casu na cas najdeme takyto problem na kazej linke. Na jednej strane sa tvrdi ze ma opodstanenie len v spicke, na druhej strane ze dnes sme v dobe ked rozdiely medzi spickou a sedlom zdaleka nie su take velke ako byvali. Kto chce psa bit, palicu si najde....
mi daco hovor v case pred zavedenim CP spred minuelho augusta som to kazdy bozi den zazival v L10 stara babka o palicke chce nastupit do nenormalne plneho busu o cca 7:15 na zastavke sofijska ked sa tam nahodou narve tak po kazdom krici nech sa posunie ze ona chce nastupit (neni kde) a popripade sa cez narvati IKARUS 280 prepchava na jedine volne sedadlo ktore je od dazda cele mokre a na cely bus potom krici ze preco jej to nikto nepovedal
Pokiaľ len to .... Včera som išiel geriatrickou linkou číslo 6 (349). Oni sú pre jedno miesto schopný prejsť celý vozeň. Jedna teta z geriatrickej kliniky spadla, a hádala sa s vodičkou, že prečo jazdí tak rýchlo. Vodička jej povedala, že nech sa radšej drží, že ona jazdí ako má ( a tak aj bolo). Vozeň smrdel neskutočne, ale to mi až tak nevadilo, ale to, že dnešná geriatria je taká drzá ...
bodaj by sa zahradkari a obyvatelia Kavecian (povacsine starsi ludia) nestazovali na male vozidlo .. kedze sa umyvaju tak raz do tyzdna a ked clovek nastupi do 29ky, tak ma pocit, ze uz davno v ZOO je, a nie, ze tam cestuje .. ved to je jeden HUMUS a nie autobusova linka ?
? tiež si myslím, ale nakoľko nepremávajú v rovnakej trase, majú opodstatnenie... to, čo hovorí Iv a čo som povedal od začiatku a je to FAKT je to, že linka 18 a 36 (predtým 34) boli zduplované na väčšine trasy. L18 má opodstatnenie v špičke ako rýchle spojenie sídlisk KVP a Ťahanovce cez Amfiteáter, mimo špičky rýchle spojenie využije menej ľudí a viac ľudí smeruje do mesta - čiže logicky to hovorí za linku 36. Rozdiel v cestovaní je 5 minút, rozdiel v nákladoch obrovský
Linka 14 má kĺbové vozy - no a čo. Nakoľko magistrát predpokladal v letnej sezóne zvýšený záujem o dopravu na Horný Bankov a Alpinku plus zavedenie prepravy bicyklov, boli na žiadosť nasadené kĺbové vozidlá v rámci víkendovej výpravy. Kilometre sú rovnaké, iba sa zmenilo vozidlo. Rovnako je to aj u linky 29, kde boli v minulom roku sťažnosti zo strany cestujúcich (záhradkárov, obyvateľov Kavečian, návštevníkov ZOO) na krátke a preplnené autobusy.
L18 je uz po osemnastej hodine uplna zbytocnost .. posledne spoje trhanych su minimalne vytazovane (aspon co som si vsimol) .. akurat pocas dna by sa mohli spravit spaet nejake zachadzky do Myslavy, lebo zopar ludi co poznam odtial, tak sa vsetci zhoduju na tom, ze "garantovane" prestupy na L72 pomaly nikdy nevychadzaju v praxi ..
neviem, ako ti vysvetliť (ale aj tak zrejme zbytočne), že neklamali... tá posledná informácia je o tom, že sa monitoring automatov vylepšuje (on-line sú už od začiatku)...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
rpopo