ja nechápem, myslím si, že L36 zabezpečuje dostatočne rýchle spojenie vo večerných hodinách medzi THC a KVP, a nechápem aký zmysel by mali dve linky medzi THC a KVP.. na Watsonovej nikdy večer po ôsmej, deviatej nechodilo veľa ľudí, zvyčajne jeden človek na jednej zastávke, a na tej L22 to teraz krásne vidno...L18 po ôsmej večer považujem za totálnu zbytočnosť, a jej polhodinový interval bol aj tak o ničom, hlavne ak L18 šla tesne pred L34 /predtým/ alebo naopak a navzájom si "kradli" cestujúcich a výsledkom boli dva autobusy s pár cestujúcimi, teraz je aspoň L36 viac využitá...
nevieme, ale to je jedno. Ak Ti ide len o slovo "klamali", tak to môžem povedať aj inak - zavádzali, dezinformovali, mystifikovali, luhali, cigánili; môžeš to nazvať, ako len chceš, proste nehovorili pravdu. Poznať konkrétne dni, kedy to bolo, našiel by som to v Korzári. Prístup k archívu TV Naša nemám.
Čo sa týka presne tejto problematiky online sledovania automatov, viacerí pracovníci DPMK tvrdili, že sa to už deje, a že sa tak sledujú automaty. A ajhľa, nie je to tak.
iste osoby ktore poznam maju v tom caswe trening na KVP a vyuzivali radsej L18 ako L34 resp L36 takze aj ked kratke busi ale nechal by som ju chodit aj vo vecernych hodinach
Predpokladám, že Všejazdil má dokonale zjazdenú aj 29-ku každé 2 hodiny klbákom na Jahodnú a porozpráva nám aj o jej vyťaženosti a o tom, kto tieto ťažké jalové kilometre zaplatil.
je pravda , že 18ka bola vyťaženejšia... takževečer na18 krátke vozy a bude aj 15 a viac ľudí v každom spoji (minimálne od 18 do 21 hodiny, neskor som nezvykol cestovať, potom už len poslednáým spojom , tak neviem ako to bolo)
a mohla by tak aj ostať po auguste... dopoludnia je vyťažená aj keď študenti terazvo veľkom necestujú a večer je takisto, každý spoj aspoň 5 cestujúcich, na krátky voz akurát, vidieť že linku na tej ulici treba ?