Stále len že nízkopodlažné, nenízkopodlažné....pred 15timi rokmi nebol ani jeden NP voz a žilo sa...behalo milion ikarusov 280 a karos B731/732...iné vozidlá vtedy v Košiciach ani neboli a? Žili staré baby o bakuliach? žili...žili vozičkári? žili...tak aký problém? Ešte aj na valale keď došiel starý ikarus, baby s batohmi a taškami sa pekne vyštverali hore a boli radi že mu práve nevytiekol olej, nevypadol motor alebo sa neodlomila podlaha...Odkedy boli dodané nízkopodlažné vozidlá, mestské časti o nich bojujú ako supy o mŕtvolu.... ?
Ale čo sa tym ušetri??? Že bud ekončit na exnarovej?? Neušetri sa žiaden voz ani nič akurat jak debil budem čakať 10 minut na trolejbus 1 zastavku pred mojim cielom ?
hej hej, presne tak, z furce na stanicu a dalej to akosi z furce postrada zmysel.. ja len na margo toho ze tu niekto chcel L17 titulovat ako nosnu pre furcu
17-ka vozi ludi furce na stanicu, zo stanice k ml. baste a novej nemocnici, od nemocnice na Lunik VIII... spaja viac usekov... celu okruznu trasu ponuka len pre tych, ktorim je tazko prestupovat (duochodcom).
Predsa ked idem z Haly cassosport na THC nebudem cakat na okruznu L34, ked mi ide na Tahanovce 16, 29, 15-ka z ktorej prestupim na namesti na 51, 25, 10-tku
ja na Ťahanovciach bývam a mojím nezaujatým odhadom by som povedal že podiel NP vozov na linkách 10, 18 a 34 dosahuje tak niečo pod 40% ... ale úprimne mi je to jedno či NP alebo nie - hlavné že niečo príde, zvyšok budem riešiť až keď budem mať tak o 40 rokov viac ?
tých 5 poradí L27 je asi 100% nízkopodlažných (aj keď s D2705 si nie som celkom istý) ale na L27 má prejazd aj služba D5103 napríklad (2,5 kola) a tam stretávam väčšinou nejakú 280-tku...
ad NP poradie na TD - konečne po roku a pol je na TD dostatok vodičov na to, aby vykryli aj službu 7105 (samozrejme pokiaľ nie je veľa chorých a dovolenkujúcich naraz - dostalo sa ku mne že dnes na D7108 behala 3903 zo zálohy) ... "Chcemnovetroliky" - hej, chceme. Lenže pri takom CNG lobby aké tu vládne asi len môžeme zostať pri tom "chceme" ?
a aka? vozit ludi k novej nemocnici? (stanica uz spomenuta bola), stokrat radsej by som bol ak by smer mlynska basta -nova nemocnica mal interval taky isty ako obidve tbusove linky dokopy aby sa dalo pohodlne prestupovat
L17 je pre furcu velmi zvlastna linka, v podstate obsluhuje stanicu a to jej hlavna uloha, dalej sa uplne zbytocne stretava s trolejbusmi pri mlynske baste a to tak ze trolejbus je tam skor..
Úplne mimo. Linky 20 a 20L sú NP tak z 30%. Cez víkendy je tam 1 NP z 3 vozidiel. V pracovné dni tam máš úplne všetko (NP tak 2 zo 6). Do Šace jazdí ešte 52-ka, kde možno polovicu vozov vypravuje Šaca (v Šaci je 0 NP vozov) a 56-ka = 0% NP.
To sú len tvoje výpočty, že 65%. Rozhodne netvrdím, že nerozvinutá trolejbusová infraštruktúra má byť trestom pre Furču. Ak by sa intervaly na linkách 15 a 17 zjednotili a obe by jazdili z Exnárovej po Furči (jedna severným výjazdom, druhá južným), vhodne by sa preložili s trolejbusmi, tak pokojne by si mal každý tretí spoj nízkopodlažný a to v oboch smeroch.
Ad. Jazero. To je presne také isté tvrdenie ako ten TVOJ smer. Jazero je autobusmi obslúžené len čiastočne a primárne tam ako nosná doprava prevláda električka.
Re #52758 5: Tak pardon, no musíš uznať, že do Šace jazdia takmer výlučne Tedomy, 20L je obslúžená aj Karosami, no ak to nie je 100%, ďaleko to od stovky nemá.
musim ti dať za pravdu, ani na tahanoviach to nemaju velmi svetle, musi priznať ,že často tam strašia tie Ikarusi a Karosi, a na KVP chodia busi z furce a tahanoviec, taktiež žiadna vyhra. Ale ak ide o % tak na L27 skoro stale chodi Solaris ☺ , ale neviem na kolko percent ?
Vidim, že maš tzv. Furčiansky komplex ? ? Na Jazere a Ťahanovciach je taky isty podiel NP vozov ako na furči.
Pozri sa, na Jazere je nosna Električkova doprava ED, kolko mame NP električiek? Veeeeeelmi malo.
Na Ťahanovce chodi 10 a 34, na obidvoch linkach jazdia Karosy B941, Citelisy a Ikarusy 435 to su tie tvoje hnusne stare škarede ale klbove. takže nemaju ani jednu100% niskopodlažnu linku na rozdiel od nas my ich mame až 2 A s tymi % by som bol opatrny.
kam ty mieriš, nie len pre mna, 65% furčé chodi tým smerom, a verim ,že nizkopodlažne spoje by privítali s roztovorenou náručou. Ani by som nepovedal ,že je všeobecny nedostatok nizkpodlažnych spojov, skôr je len lokalny, ( na furči)
nad jazerom maju solarisi, tahanovce maju najviac nizkpodlazných, a aj na kvp chodia nizkopodlazne. Stačilo by ak by nám vratili Solaris Urbino 18 na L71, aspon niečo, to bolo fajn.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Jasejo
tých 5 poradí L27 je asi 100% nízkopodlažných (aj keď s D2705 si nie som celkom istý) ale na L27 má prejazd aj služba D5103 napríklad (2,5 kola) a tam stretávam väčšinou nejakú 280-tku...
ad NP poradie na TD - konečne po roku a pol je na TD dostatok vodičov na to, aby vykryli aj službu 7105 (samozrejme pokiaľ nie je veľa chorých a dovolenkujúcich naraz - dostalo sa ku mne že dnes na D7108 behala 3903 zo zálohy) ... "Chcemnovetroliky" - hej, chceme. Lenže pri takom CNG lobby aké tu vládne asi len môžeme zostať pri tom "chceme" ?