Nechcel som to vytrhnúť, len poukázať na to, že si myslím, že rozšírenie trolejbusovej dopravy by nevyriešilo problém s tým tlakom zberačov (niekto ma určite upresní). Samozrejme, že proti rozširovaniu nie som, ale ak trolejbusy budú stále jazdiť cez výhybky, deliče a kríženia slimačím tempom, keď do Mlynského náhona budú vchádzať tak pomaly, že ide poraziť mňa, nieto ešte vodičov za trolejbusom, tak to rozšírenie bude na úkor rýchlosti, pohodlia. Najprv nech sa odstránia problémy existujúcej "siete", tá nech využíva svoj potenciál maximálne a následne nech sa rozšíri. Lenže to by tu nesmela byť CNG lobby.
Až na to, že keď len opravíš vedenie, tak tým nerozšíriš podiel elektrickej dopravy, čím si dotáciu nezabezpečíš. Súhlasím s tebou, že ich treba nieže opraviť, ale dokonca prerobiť, ale vytrhol si môj príspevok trocha z kontextu.
Trolejové vedenia by sa mali predovšetkým opraviť. Pokiaľ viem, tak trate sa stavali dvoma spôsobmi, sú visí to nejak s tlakom zberačov, ktorý treba nastaviť (nevyznám sa v týchto technických záležitostiach). Navyše okolie stanice, Staničné námestie nie je v správe a vlastníctve mesta, kedysi som tu dával výpisy z katastra a katastrálne mapy. Časť vlastnia železnice (vyasfaltovaný priestor pred budovou po električkové obratisko), časť právnické osoby (parkoviská, cesty).
Hej, to by sedelo na to, že sa zabezpečí náhrada za naftu. To je tá jedna podmienka. Škoda, že nieje veľmi vôľa, či financie na to, aby sa vybudovalo pár aspoň tro***usových tratí, čo by nám otvorilo možnosť dostať sa k novým vozom za zlomok ceny, okrem toho niektoré A linky by sa nahradili T linkami.
Osobne by som bol za zatrolejovanie stanice , potom NMM -KVP a potom aj Sečovskej. Samozrejme všetko spraviť seriózne, aby mohli Tbusy jazdiť rýchlosťami, aké sa patria.
THC by som nechal otvorené pre električku, stále chcem veriť, že sa to podarí (raz ? ) .
Pokial mam dobre informacie, tak ziadatel moze na zaklade tejto vyzvy ziadat peniaze na zakupenie novych trolejbusov a elektriciek, ked za vlastne postavi trat, po ktorej budu jazdit.
Rada starostov mesta Košice sa otvoreným listom obracia na vládu so žiadosťou o pomoc a finančnú dotáciu. Ako dnes agentúru SITA informoval člen rady a starosta košickej mestskej časti Krásna Marek Kažimír, žiadajú o finančnú dotáciu na obnovu vozidlového parku mestskej hromadnej dopravy a rekonštrukciu havarijných úsekov električkových tratí v súvislosti s konaním Majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji 2011. ? ?
možno nemám pravdu, tak ma opravíte. Nie je to náhodov vtom že tie autá su firemné ale nie vlastníctvom našej, stále ich vlastni "lízingovka" a po skončení "lízingu" sa dávaju na odpredaj...
zapad zdravi vychod ? chcem sa opytat jednu vec. neviem ci ste to tu uz preberali alebo nie ale nechce sami to hladat. preco maju vozidla vasho dispecingu nasu (BA...) znacku? ?
" „Ide o to, aby sa oficiálnou súčasťou mesta stali aj mestské časti Šaca, Poľov, Lorinčík, Pereš. Aj pre ich obyvateľov zabezpečuje DPMK mestskú verejnú dopravu,“ uviedol predseda predstavenstva DPMK Igor Jutka. "
( http://imhd.sk/ke/index.php?w=213621323033ef393621323033ea&id=7994 )
--->>> ako môžu byť mestské časti oficiálnejšou súčasťou mesta, než sú teraz
ty dilino !!!! , navstiv Kosice a prides na to, ze do niektorych mestskych casti nemas inu variantu cesty. Skor nez nieco vypustis, zisti si problematiku mesta
Ak sa vám mýto zdá byť vysoké, kľudne si rýchlostné cesty v Košiciach zoberte pod svoju údržbu a správu (magistrát mesta Košice). Potom mýto platiť nebudete. To máte v Košiciach až 11 mestských okruhov? Za CMO nech sa neplatí ten, nech ostane bez poplatku, za ostatné bohužiaľ treba platiť v normálnom svete...
To súhlasím (nikto netuší, čo a ako je/bude spoplatnené), ale tiež si treba uvedomiť, že v tej sume sú zarátané aj jednorázové náklady na zálohy a montáž palubných jednotiek, čo môže byť rádovo okolo 40 tisíc
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
jt