Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 5 #48205:
Do toho limitu vzdialenosti od zastávky by sa to vošlo. Ak by sa ale mala obsluhovať aj severná časť MČ akousi kyvadlovou dopravou, prestup na električku by mohol byť pri VSS, konkrétne tak, že zo súčasnej zastávky autobusov (L12, 24) by odchádzal voz po trase VSS - Alejová - Barčianska - Šebastovce. Čiže od VSS k zastávke Autokemping, priamo cez Barcu, pri kaštieli okolo parku na ulicu Oslobodediteľov a ďalej do Šebastoviec.
Reply on: RDZ 50 #48195:
V tomto prípade určite o plnenie detských snov nejde. Myslím, že autori LV sú s detstvom vysporiadaní dobre 🙂 Myšlienkou bolo spravidelnenie dopravy, ktoré by sa dosiahlo jednotnými intervalmi v celej sieti ED a zároveň zachovanie atraktivity výsledných intervalov.

Samozrejme, že sa to robiť a ani s LV hýbať nemuselo. Pokojne môže ostať počet liniek vyšší a ich intervaly redšie, teda zachovať súčasný stav. Roboty na cesťákoch, obehoch, zadelení by bolo menej. Ale potom sa treba aspoň na pôde tohto DF dohodnúť, že už nikdy nesmie zaznieť výčitka, že prečo po Komenského ide dvojica liniek naraz, pričom predtým i potom nejde 10 min. nič....
Reply on: 5 #48205:
Napájač pre sever Barce by mohol robiť nejakú slučku Socha JPII - Gavlovičova - Barčianska - Alejová - VSSx - Južná tr. - Hraničná - Barčianska - Gavlovičova - Socha JPII. Tak by mohli prestúpiť aj na VSSx (ale nie bezkolízne) aj pri soche.
a už netreba ? už som tam našiel aj to ?
potreboval by som niečo zistiť...na stranke dpmk pišu že občania nad 70 rokov maju dopravu zdarma s nejakou osobitnou bčk...ako je to s občanmi nad 70 rokov ktori niesu z ke,nemaju tu vybavenu tu špecialnu bčk? musia si kupiť polovičny listok alebo ako?
Reply on: TA #48206:
z nizkopodlaznej 12-ky do roztrasenej elektricky? ? v košiciach ťaško
Reply on: Sarko #48201:
napájač na ED v Barci. Myslím, že by radšej zobrali takéto spojenie, ktoré by oveľa hustejšie ako súčasnú sedlovú 60-minútovku. Samozrejmosťou by mal byť výstup priamo na nástupnej zastávke ED.
Reply on: jt #48204:
Sever Barce som mal na mysli... bol by príliš odrezaný od MHD vzhľadom na počet obyvateľov, domnievam sa.
Reply on: 5 #48203:
Posilniť L16?
Reply on: Sarko #48201:
Šebastovce aj juh Barce by šlo vybaviť napájačom v trase Šebastovce - Osloboditeľov - Hečkova - Abovská - Gavlovičova - Socha JPII. Ale čo sever?
Reply on: eMareq #48196:
Ja som vždy predpokladal, že linka 4 bola linka kvôli VSS. Asi aj preto po zastavení výroby vo VSS došlo na istý čas aj k zrušeniu tejto linky.

Pravda je, že od Ryby na juh je vyťaženosť linky 4 pomerne nízka, preto ak by sa malo uvažovať o špičkovej linke, logicky mala prísť na rad L4. No tu je komusi tŕňom v oku linka 3 a zdôvodňuje sa to súbehom s L7. Akoby magistrátom žiadaná nová L4 (Barca - Amfiteáter) nebola na 90% súbežná linka. Ak majú po Južnej triede celodenne jazdiť iba dve linky, tak neviem akým rozumným argumentom sa dospelo k L4 a 7, obzvlášť, ak trojka obsluhuje aj 25-tisícové sídlisko. Od VSS na juh je iba priemyselná zóna, navyše tam jazdí autobusová L12 a občasná L24.
Reply on: Sarko #48199:
Sice neviem potom, co s obsluhou Sebastoviec... Asi to nie je dobry napad.
Reply on: Sarko #48199:
tu by sa ozvali šebastovce s ich priamou linkou ?
Reply on: Kari #48194:
Barca ma len nieco cez 3 tis. obyvatelov, tak by som to riesil podla podmienky urcenej v projekte noveho LV, ze standard dostupnosti v MC s poctom obyvatelov do 10 tis. sa posuva az na hranicu 1000 m a L12 zrusil v Barci bez nahrady (skratenie po Verejny cintorin). L4 by sa posilnila a za usetrene vozkm nechal L3 nosnou linkou.
Reply on: Sarko #48189:
" Na NO bola pri schvalovani vystavby Auparku sanca donutit developera+s prispenim mesta+lobovanim DPMK vyriesit hlavny prestupny uzol, na ktorom su dnes stanovistia rozhadzane az do 200 m vzdialenosti. Ale nic sa nezmeni, tak ako ani na dalsich prestupnych miestach. Bude sa nieco alebo aspon sa planuje nieco zmenit v tomto smere? "

--->>>mám dojem, že mesto o to nemá vôbec záujem a DPMK taktiež. Ako by ich inak mohol napadnúť návrh, že busy idúce smerom na západ pôjdu severnou časťou NO a smer východ pôjde južnou časťou NO ❓ Nemá to žiadne pozitívum, ba naopak to zbytočne komplikuje MHD na NO.
Reply on: Vladimír #48186:
Zachovanie priameho spojenia Južnej triedy a Komenského. ?
Predsa radšej pôjdem cez ŽST priamo, ako s hnusným prestupom. ?
Reply on: Kari #48194:
Veru tak, L4 bola vlastne prvá sólolinka a celkový zmysel tej linky bol kvôli existencii VSS/ZTŠ, resp. priemyselnej zóny.
Reply on: Vladimír #48186:
ono akákoľvek zmena LV čo sa KD týka nebude prínosom, to len niekto si chce dokázať že zmení električkové vedenie, ktoré sa toľké roky držalo nezmenené a nikomu ani nenapadlo meniť ho... taže tak asi ako Irisb často opakuje, jedná sa o plnenie detských snov... ? ?
Reply on: Sarko #48191:
iste, ale v tomto prípade otázka znie, aký dopyt je po preprave. Samotná Barca linku neuživí (rieši ju skôr L12) a okrem špičky je časť medzi Rybou a Barcou mŕtva. Čiže nepredpokladám najaké zatraktívnenie L4 skrátením intervalov.
A Trasa na Amfik je úplná hovädzina.

Re #48188 280: L4 jazdila v okrajových častiach dňa do Barce skoro prázdna už za minulého režimu, o tom viem zase niečo ja. V čase, kedy sa ľudia navedeli napchať do vozov pri podstatne kratších intervaloch.
Reply on: 280 #48188:
Spoje Tebou navrhovanej priebeznej L4 by potom ako predbiehali spoje liniek konciace a cakajuce na svoj odchod na ZST? Ako by si vysvetlil vodicom, ze musia byt aj pocas prestavky na konecnej nepretrzite v kabine a nechat ich sa otacat cez vratnu kolaj? A spoj L4 smer Barca so spojom L4 smer Havlickova by isli z toho isteho nastupistia?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.