Reply on: 5 #48205:
Do toho limitu vzdialenosti od zastávky by sa to vošlo. Ak by sa ale mala obsluhovať aj severná časť MČ akousi kyvadlovou dopravou, prestup na električku by mohol byť pri VSS, konkrétne tak, že zo súčasnej zastávky autobusov (L12, 24) by odchádzal voz po trase VSS - Alejová - Barčianska - Šebastovce. Čiže od VSS k zastávke Autokemping, priamo cez Barcu, pri kaštieli okolo parku na ulicu Oslobodediteľov a ďalej do Šebastoviec.
jt
Pravda je, že od Ryby na juh je vyťaženosť linky 4 pomerne nízka, preto ak by sa malo uvažovať o špičkovej linke, logicky mala prísť na rad L4. No tu je komusi tŕňom v oku linka 3 a zdôvodňuje sa to súbehom s L7. Akoby magistrátom žiadaná nová L4 (Barca - Amfiteáter) nebola na 90% súbežná linka. Ak majú po Južnej triede celodenne jazdiť iba dve linky, tak neviem akým rozumným argumentom sa dospelo k L4 a 7, obzvlášť, ak trojka obsluhuje aj 25-tisícové sídlisko. Od VSS na juh je iba priemyselná zóna, navyše tam jazdí autobusová L12 a občasná L24.