No bol sa mrknúť na tie kocky a keď som robil fotiek istý pán si ma pomýlil zrejme s nejakým úradníkom a musel som mu prisľúbiť, že tam dáme čoskoro aj semafór. ?
Ty kokso.
Takže na trati z Dolnej Štubne (vďaka Esíčkovi za upozornenie, uviedol som nesprávne Horná Štubňa, čo je už iná trať) do Banskej Bystrice som sa rozhodol spočítať počet výklenkov v tuneli, uvádzam v poradí uvedenej cesty: 111 - 0 - 3 - 3 - 7 - 25 - 14 - 22 - 7 - 8 - 2 - 5 - 1 - 0 - 1 - 0 - 9 a 6. Mostov, od veľkých nad útesmi (ba aj priamo medzi dvoma tunelmi) a potôčikmi, som napočítal takmer 20. Prostredie v okolí trate je oveľa romantickejšie, než na trati BB-Červená skala-Margecany, takže naozaj to za tú "podívanú" stojí. V údolí, na cestnej komunikácii v Dolnom Harmanci stojí pamätník robotníkov, ktorí zahynuli počas dvoch rokov výstavby trate (tuším 1936-38, ak som dobre videl).
Majú dve, ďalšie odmietli prevziať do odstránenia rušenia, strašia v Savigliane. Má ichy byť celkove sedem. Zdá sa, že riešením bude pridanie ôsmeho, tlmivkového vozňa ? . Z môjho pohľadu najlepším riešením by bolo vrátenie ale to vraj umne napísaná zmluva neumožňuje. Taliani už neoficiálne priznali, že vedeli vopred, že to bude rušiť, ale očakávali, že sa im ustúpi a zmäkčí sa príslušná norma.
ŽIADNE regionálne trate sa rušiť nemajú. V posledných rokoch neboli ZRUŠENÉ žadne trate ani na Slovensku. Len bola na niektorých zastavená osobná doprava.
Na rozdiel od Slovenska v ČR nikto nejde zastavovať osobnú dopravu na využitých tratiach. Trtate so zrušenou osobnou dopravou v ČR by sa za posledných 10 rokov dali spočítať na prstoch jedného človeka a nie je medzi nimi žiadna (snáď okrem Hostivice-Středokluky a Kralovice-Mladotice, kde to bolo zastavenéí z dôvodu havarijného stavu trate), kde by to nebolo oprávnené. V JM kraji má byť zastavená os. doprava na 2 tratiach - Hodonín-Holíč (5 párov vlakov denne v pracovných dňoch, vyťaženosť tak do 3 ľudí) a Kyjov-Mutěnice. To je vlna rušenia?
Za to, že už nejazdia R Brno-Trenčianska Teplá(-Nové Zámky). môžeš ísť úplne jednoznačne poďakovať na Klemensovu.
S499.1023: Mne o rušení nejakých regionálnych tratí hovoril jeden brnenský fíra, aj mi niektoré z nich ukazoval na schéme tratí ČD. No nejaké zrušené a neobnovené trate, aj keď ich nie je veľa, sú, nie? Ak máš iné info, tak to sem hoď. Inak na trati Brno - Vlárský průsmyk - Trenčianska Teplá predtým bežne premávali bez prestupu R a úsek bol využívaný. Dnes musíš prestúpiť minimálne 2x, niekedy až 4x, no hádam len železničný fanda takto pôjde. Ľudí už bolo veľmi málo, počítať sa dalo na prstoch. Keď prišli na to, že poklesol počet cestujúcich, mohli tam už z Brna poslať nejakú modernú a priamu motorovú jednotku. V Brne som si pozrel aj Pendolino. Najviac ma zarazilo, že výzbroj údajne ruší vlakové zabezpečovače, takže doviezť a odtiahnuť ho musela bežná lokomotíva. Vieš o tom niečo viac? Bude chodiť niečo také aj do BA?
Obávam sa, že si Papyra nepochopil. On nepísal nič o tom ,že vodič MHD je hlúpy. On písal o tom ,že IDEÁLNE IQ pre vodiča je v rozmedzí tuším 97-100. A môžem potvrdiť, že ako ja, tak aj pár známych, ktorí chceli jazdiť s MHD len tak z pasie, sme mali u psychológov problém. U mňa to bolo ešte o to pikantnejšie, že v BEÚSe som už predtým jazdil ale keď som prišiel na psychotesty na stály pracovný pomer, psychologička na mňa hneď vybehla s argumentáciou "ste príliš inteligentný, tá práca vás nebude uspokojovať". Až po dlhšej diskusii na témy "som dostatočne inteligentný na to, aby som vedel, čo ma bude uspokojovať" a "nejdem to robiť na cleý život ale nehovorte to, prosím, vedúcemu prevádzky", som bol pripustený ? .
BM: No hádam mi odpustíš, ked Ti poviem, že v BA som mal mať na prestup síce "až" 30 min., ale R Považan, ktorý išiel do BA nabral úžasnych 30min. meškanie, ktoré stiahol o 3min. v koridore pred BA. Na EC Hungaria som prestúpil v poslednej chvíli. Keďže bratislavskí policajti vyzvali občanov, aby počas PZ NATO ani nevyliezali z domu, tak som sa na BA vykašľal a strávil tam najmenej času-2 min. Na skladbu vozidlového parku DP Brno som potreboval času najviac, takže tu som strávil až 5 dní Vieš, vlečňáky, dvojosáky a mixkupláky (jeden so SM, druhý s MG), to sa len tak nevidí Momentálne sa prevážam cez najdlhší tunel v SR-Čremošné a najväčší počet tunelov na jednej trati-tuším 24 (?). Však ja ich za chvíľu popočítam
Chces vyhybkovym zelezom po hlave??? Si v Blave a ani sa neozves. Hanbi sa
SHORTY: Suhlasim s tebou
1018, PAPYR : vsetko ma svoje vyhody a nevyhody, tak sa nenatahujte na hovadinach. Nie je jedno v akom polepenom voze cestujes, ale ci to , ide, ci je tam kulturne prostredie a kulturny vodic /a je ich dost/ .
PAPYR: Nemaj problemy co sa tyka tvojho nazoru na IQ voicov, lebo velmi velky pocet su dost inteligentny, ze by tromfli aj teba pan MUDr. Osobne poznam aj ING, Mgr ale aj RNDr vodicov, az by si sa divil. Ale titul nie je vsetko ako vravis. Poznam aj takych co nemaju poriadne ani strednu skolu ale su inteligentnejsi ako mozno ty alebo 1018.
PS: Inteligent nikdy nepovie, ze je inteligentny /stare prislovie a pravdive/
Co sa tyka znacenia parkovacich miest : VSA je prenajata odstavna plocha mesta, este aj ciary tam musia nastriekat cestari.
A este k cackackam vozu : nech su, pokial sa vodic citi dobre v tom prostredi tak je to dobre, pokial nie je to dost na figu, lebo sa neciti dobre. vodici vedia velmi dobre svoje cisla aj osobne, dokonca aj kolegov.
o spolocenskej nepouzitelnosti pisem vseobecne bez akejkolvek narazky, ak ju tam citis, tak je to paranoja. nemam preco tebou opovrhovat, nepoznam ta a komentujem iba tvoje reci.
Takze uz sme se v sobotu vratili o 30-40 let spatky. Dvounapravovy vozy tu uz jezdej (Anitry maji pevny podvozky), jenom je mezi dvema 2osakama ponesenej NP clanek, a vlecnak uz taky vyjel. Este chvili a nebudou se montovat ani dvere
Posledné dvojnáp. vozy s vlečňákmi v Brne v pravidelnej prevádzke boli jednosmerné trojdveráky s vv označované ako MT4. Neviem presne kedy skončili, ale v polovine 70tych rokov ešte normálne jazdili. Takže nie po 50tich rokoch.
Úplne posledné vlečňáky s dvojnáp. mv dojazdili v Ostrave na L5 myslím v r. 1985.
Je vraj síce stále vo výstavbe, ale časť informácií sa už dá nájsť. Na adrese www.dpmk.sk tak nájdete aktuálne cestovné poriadky, platnú tafu a schému MHD k 14.12.2003. Spôsob vyhľadávanie v CP mi veľmi pripomína systém na iMHD ale nič to, možno len mali podobný nápad
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023