Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eMareq #45946:
A čo takto
O1: Optima - ŽST
O2: Optima - Nad Jazerom (OC Važec)
O3: Optima - Havlíčkova
O4: Optima - Štadión TU
O5: Optima - Hotel Strojár
O6: Optima - DPMK, Bardejovská
O7: Optima - Amfik
O8: Optima - Barca
? ?
Vozy by boli pochopiteľne ako prejazdy z R-iek..
Reply on: 5 #45933:

5 (?): Optima - Moldavská - Stanica
5A: Optima - Alejová - Barca
5B: Optima - Alejová - OC Važec
5C: Optima - Moldavská - Ryba
5D: Optima - Tr. SNP - Štadión TU (aj tam)
5E: Optima - Tr. SNP - Havlíčkova
5F: Optima - Moldavská - Kuzmányho - NMM

A budú zavedení striedači sediaci v MC Donalde v Optime.

? ? ?

Re #45927 Isidor: Riaditeľ Optimy bude vyrevovať, že či Cassovia si zaplatila za tie nové voze čo im tam jazdia.

Re #45944 pedro77: every thirty minutes, because we have to save public city transport costs. And people hate transfers. ?
Reply on: Isidor #45940:
Naco vyrabat novu? V Sumperku sPRASia novu kasnu a riesilo by sa to formou GO.
heeej a na toto sme zabudli:
optima – Tr.SNP – Kuzmányho – Južná trieda – Nad jazerom

Za kvalitné a hospodárne MHD.... 🙂
Reply on: pedro77 #45921:
súbeh L 5 s L 6 by sa musel ošetriť - najvhodnejšia by bola asi dokonalá koordinácia s tým, že v rannej špičke by pochopiteľne L 5 nepremávala. V popoludňajšej by ju pre zmenu mohli nahradiť spoje L R1. A samozrejme v sedle by 1 spoj každú hodinu predstavoval spoj L R1.
Hm, teraz ma však napadá, že na L 6 je sedlový interval 15 minút, čo by znamenalo 3 spoje L 5 každú hodinu, a to je už priveľa. Takže skôr by sa mohol zrealizovať variant s 1 spojom L 5 a s 1 spojom L R1 za hodinu, čo by dávalo spoločný 30-minútový interval, ktorý by sa ideálne vložil medzi spoje L 6.
Cez víkendy by nebol pri 20-minútovom intervale problém - nenavýšil by sa ani počet vozkm oproti stavu, ktorý tu bol kedysi počas celodennej premávky L 5, keďže by sa s L R1 dopĺňala na 20-minútový pravidelný interval.

Re #45932 jt: práveže u nás sa veľmi reálne rozhadzujú vozkm - viď L typu 52, 52L a pod.
Reply on: pershing #45941:
Tie solarisacke dvere koluju po všetkych vozoch.
Kedy budu elektronicke tabule na zastavkach? Dnes som bol v ziline a tam to je dost husto + na kazdej zastavke automat na listky, akurat ine mensie nedostatky v LV...

AD2: 5102 ma vzadu dvere(kridlo) z predu 390x ? ? - podla zamykania a vyhrievania 😃
Reply on: Nodes #45939:
no len tú nám už nikto nevyrobí a Nemci svoju jedinú tiež asi nepredajú. Ale nejaké VarioLF/2 by Pragoimex isto zvládol ?

Re #45923 tbus: Tí Ostraváci sa s cvičeniami fakt nebabrú
http://tramvaje.ic.cz/ostrava/ost20p.jpg
? ?
Reply on: Isidor #45938:
Skor by sa tu zisla T6C5.
Reply on: 5 #45937:
to nám ani obojsmerné vozy netreba, toľko by sa dalo hádam aj s obyčajnou T6 odcúvať ?

antikoncepciou? ? ?
Reply on: Isidor #45936:
Prípadne v súlade s prestupnou antikoncepciou okružná linka Optima - prestupný terminál Spol. pavilón - DPMK - zadný výjazd - Optima? ?
Reply on: 5 #45933:
alebo polookružná linka Optima - Amfiteáter - Krajský súd - Optima ☺ 1 voz - int. 30', 2 vozy - 15', so striedanými prestávkami niekde po trase ?
Reply on: pedro77 #45934:
A ak by sa to nedalo riešť električkami tak aspoň urobiť zastavky na urovni tej električkovej, pretože je podľa mňa blbosť, že je zastavka pri hornbachu a kauflande, bau-maxe a pri optime kde by ju využilo 10x toľko ľudi nie je.
Električky by využivalo tiež kopu ľudi keby chodili aj mimo špičky.
Reply on: 5 #45933:
ja by som navrhol nieco na sposob R-iek, nejake linky O1 az 7 a kazda by chodila z optimy do ineho kuta mesta : )) ? ?
A čo keby L5 chodila dopoludnia od amfiku k Optime a popoludní zo ŽST k Optime? 5A a 5B? ?
Reply on: Peter55 #45931:
To hej, je to lepšie, lebo prestup na NO by bol lepší pre v podstate celé mesto. Len tam by bol súbeh linky 6 a linky do Optimy na takmer celej dĺžke. Linka by bola dosť krátka a asi len málo vyťažená. A tiež som to nasadil do košických podmienok, kde je nereálne aby sa vozokilometre rozhadzovali.
Reply on: jt #45926:
To z tou brikou zo stanice sa mi pači viac.
Reply on: Peter55 #45924:
jt-ova linka by sa dala vyuzit aj na spojenie TU s intrakmi ktore by tiez mohlo byt lepsie.. jedine ze viest ju dole cez kuzmanyho k stad. TU a prestupovalo by sa pri krajskom sude, kde by trebalo dorobit zastavky a vlastne zmenit cele LV... 🙂
Reply on: Josip3211 #45925:
A večer?
Reply on: TA #45920:
v dnešnej dobe šetrenia by podľa mňa KT8-čková L5 bola zbytočným mrhaním vozkm, navyše ani v minulosti sa celodenná prevádzka neujala.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.