Keď píšem nejakej inštitúcii, tak to má nejakú formu a tam patrí aj adresa odosielateľa (kde Ti pošlú odpoveď?). Ty si asi listy nikdy nikomu nepísal, tak si potrebuješ vymyslieť nejaký "dôvod". A tá poznámka o tretích osobách vo mne vyvolala hlboký úsmev. Rovno to dajú aj štvrtým či piatym osobám.
Re #44084 Josip3211: Komplexy z ufujazdenej električky si láskavo lieč na inej stránke. Si presne taký typ diskutujúceho, čo niekde z pohodlia svojho príbytku si potrebuje uľaviť, ale možnosti na nápravu, ktorá mu bola ponúknutá zásadne odmieta, lebo by to vraj zneužili. ? Takých ako ty mám najradšej. ?
Re #44098 280: Cestovné poriadky trolejbusovej dopravy sú robené tak, že linka 72 chodí do Müslavy na otočku (hádam jasné prečo), od nej je zase rátaná linka 71 a k tým dvom boli priplácnuté linky 27 a 34. Tak si môžeš vybrať, buď nejaké prekladanie spojov aj s tým čo píšeš, alebo ich dať zase naraz.
to nie je riešenie vzniknutého problému, ale len riešenie už vzniknutej situácie na základe daného problému. Treba vyriešiť najprv ten problém, aby také situácie nevznikali. Vyčkávanie je dobrý nápad, ale musia na to byť prispôsobené CP.
po starom si aj tak musel najprv 5 minut spekulovat, ci stihnes tu L18 na pol alebo na celu ? mne trolejbuska pripada ako samostatna prevadzka plna necakanych prekvapeni... pride?, nepride?, vojdem sa?, budem skor peso?
je to zvysene pracovne nasadenie, anketari musia byt niekolko hodin vkuse v strehu, pracuju urcite tazke nadcasy, treba ich nejako zaplatit... ked uz ten emtest stal 60 milionov, tak nejakych 300 tisit na prieskum je smiesna suma, vzhladom na to ako to pomoze zmenit MHD k lepsiemu ?
Re #44115 Josip3211: taketo cakania sa zaviedli tusim na peresskej na L30, ale vodici o tom nevedeli ze na tom spoji maju cakat na iny (nebolo to v sluzobnom CP) a hooci na zastavke bola poznamka o cakani spoja, nemuseli sa ho cestujuci dockat, takze v kosickych podmienkach sa tento napad minul ucinku ?
Aktualny prieskum tu siel trochu bokom...
Nikde som nenasiel info, co na tych papierovych harkoch stoji 300 tisic korun... To je uz v cene aj kava v termoske rozvazana "anketarom" alebo vari aj nakup novych specialnych pier?
Pomoze mi niekto?
lenže nové linkové vedenie nemá spoločné s vodičmi TD absolútne nič. Znie to, akoby počas platnosti predchádzajúceho linkového vedenia jazdili trolejbusy presne stále načas.
Zase sa spájajú nesúvisiace skutočnosti ( nemyslím len teraz konkrétne na tento prípad, ale vo všeobecnosti ) - tak, ako nevypravovanie služieb počas prvých týždňov platnosti nového linkového vedenia. A samozrejme, čo za to mohlo? Nové linkové vedenie
jasné, že vadí, lenže ako chceš koordinovať 2 rôzne intervaly? Potom buď posilniť L 18 alebo oslabiť L 34. Lenže oslabiť L 34 nemôžeš, lebo zase zrušíš koordináciu s L 27. Takže jedine posilniť L 18 - to si potom ale viem predstaviť, koľko Furčanov by tu vypisovalo, že zase posilňujú ŤHC a vypukla by klasická vojna Furča < - > ŤHC.
a nedá sa? Za to, že som Ti " zrušil " Tvoj plán, tak už sa nedá diskutovať?
Tým, že navrhneš posunutie o tých pár minút, nejaký Fero na Mieri nestihne L XY, lebo si mu posunul spoj. Príde sem na fórum a začne vypisovať, akí sú hlúpi v tom DPMK, že nevedia urobiť CP. Tak dobre - posuňme aj podľa neho. No ale zase nejaká Anča nestihne kvôli tomu bus, keď pôjde z HyperTesca. Tak čo? Zase posunieme?
Nie som proti posunu, OK, posuňme, ale tak, aby to nespôsobilo takúto lavínu, a keď dáš taký návrh, ktorý ju nespustí, dám klobúk dole.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TA