Reply on: TeBeCe #447:
Ano, pozeram, ze aj v tejto knihe je to T3SU. Ako jediny dovod, preco sa oznacuju ako SU je uvedene:
"...okrem vozňov T3SU z roku 1982, ktoré mali usporiadanie 2+1 ako vozne T2."
Tento jediny argument povazujem za nedostatocny. Exportne serie T3 SU a neskor T3 SUCS boli predsa dodavane so zasuvkami pre prenos 600V na streche (vpredu i vzadu), s pridavnymi zasuvkami pomocnych obvodov do riadeneho vozidla (vedla zasuvky mnohoclenneho riadenia alebo vedla vyklopneho krytu od zasuvky mnohoclenneho riadenia), madla vo vsetkych troch dverach (kvoli usporiadaniu 2+1 a trojsedadlu sa nepocitalo s prevozom kocika) a napokon rozdiely v elektrickej vyzbroji. Toto vsetko su protiargumenty a dodavky do Ceskoslovenska taketo prevedenie predsa nikdy nemali.
Diggi
Ešte to odstavenie 344+340, 338 a 366 si sa nepýtal?
No tak potom môžme spriahnuť 359-ku ako B-čko
Ty koki to by bola súprava.
Bol si v Prešove? Počul som, že si fotil 531-ku na 4-ke.
Momentálne na N.O stoja na 4-ke 3506, 5206, 5003, 5222. Mám tomu rozumieť tak, že 2 busy idú spolu v ten istý čas? Aj keď som videl koľko národa je na zastávke, teda by aj mohli. To treba nafotiť