Reply on: Diggi #457:
Myslím, že jednotlivé série T3 SUCS nie je najmenší dôvod v prehľadoch na tejto stránke rozlišovať, pokiaľ sa jednotlivé série neozačili už oficiálne nejak odlišne. Názov T3 SUCS stačí.A pokiaľ ide o T3 SU, som nachýlný veriť Sarkovi a jeho argumentom, a teda označovať aj košické vozne č. 336 - 355 ako T3 SUCS. Ak je je dôvodom na ich odlišné značenie len iný typ usporiadania sedačiek, to nestačí.
Sarko
Spytaj sa Blavakov, ako oznacuju tu istu seriu z roku 1982 (povodne ev.c. 717 az 736), Liberecakov(ev.c. 49 az 58), Mostakov (204 az 266, s medzerami spolu 25ks), Ostravakov (ev.c. 901 az 905), Plzenakov (ev.c. 208 az 232) a Prazakov (ev.c. 7001 az 7020).
Vsetci Ti odpovedia, ze T3 SUCS!
Takze ak chces, oznacuj ich ako chces, ale budes ich oznacovat nielen nespravne, ale aj kazdeho miast. T3 SU je ev.c. 100 (ex 261) a T3 CS su ev.c. 243 az 335. SU a CS su od SUCS jednoznacne odlisne. Navrhol som uz predsa, aby sa jednotlive modifikacie oznacovali napr. T3SUCS1, ak uz chces byt presny alebo len jednoducho vseobecne T3. Ale ruku na srdce, koho zaujima uporiadanie 2+1, ak ani nevie o ake evid. cisla ide?
Na odstavene T3 som sa nepytal, ale coskoro budem vediet.
359-ku nespriahnes s nicim, je to jediny asynchron, leda ako vlecnak s odpojenymi brzdicmi
V Presove som bol v pondelok, hned v 1. den premavky 348-ky. Bola to parada, treba sa ist povozit!
Na N.O. stoja max. 3 busy L4A, dnes som takto videl medzenarodny cesko-polsko-madarsky meet s 5206, 5210 a 3516