Reply on: Diggi #457:
Myslím, že jednotlivé série T3 SUCS nie je najmenší dôvod v prehľadoch na tejto stránke rozlišovať, pokiaľ sa jednotlivé série neozačili už oficiálne nejak odlišne. Názov T3 SUCS stačí.A pokiaľ ide o T3 SU, som nachýlný veriť Sarkovi a jeho argumentom, a teda označovať aj košické vozne č. 336 - 355 ako T3 SUCS. Ak je je dôvodom na ich odlišné značenie len iný typ usporiadania sedačiek, to nestačí.
Sarko
Ano, pozeram, ze aj v tejto knihe je to T3SU. Ako jediny dovod, preco sa oznacuju ako SU je uvedene:
"...okrem vozňov T3SU z roku 1982, ktoré mali usporiadanie 2+1 ako vozne T2."
Tento jediny argument povazujem za nedostatocny. Exportne serie T3 SU a neskor T3 SUCS boli predsa dodavane so zasuvkami pre prenos 600V na streche (vpredu i vzadu), s pridavnymi zasuvkami pomocnych obvodov do riadeneho vozidla (vedla zasuvky mnohoclenneho riadenia alebo vedla vyklopneho krytu od zasuvky mnohoclenneho riadenia), madla vo vsetkych troch dverach (kvoli usporiadaniu 2+1 a trojsedadlu sa nepocitalo s prevozom kocika) a napokon rozdiely v elektrickej vyzbroji. Toto vsetko su protiargumenty a dodavky do Ceskoslovenska taketo prevedenie predsa nikdy nemali.