Dnes som sa viezol v 19-ke smerom Nad Jazero
a na namesti oslob. chceli pristupit vozickarka + jej doprovod. Nemohli. Preco? Nebol to Solaris, ktory ocakavali, ale maly Ikarus 415 ev. c. 5002 (ktory, mimochodom, nehlasil zastavky ;-)) Tak museli ostat cakat dalsich 30 min...
A rano a aj pred obedom som videl pri Aule Maxima TU 2-3 Solarisy. V Aule bola nejaka registracia... Neviete, co sa tam dialo, preco tam boli tie Solarisy?

A rano a aj pred obedom som videl pri Aule Maxima TU 2-3 Solarisy. V Aule bola nejaka registracia... Neviete, co sa tam dialo, preco tam boli tie Solarisy?
Sarko
Ano, pozeram, ze aj v tejto knihe je to T3SU. Ako jediny dovod, preco sa oznacuju ako SU je uvedene:
"...okrem vozňov T3SU z roku 1982, ktoré mali usporiadanie 2+1 ako vozne T2."
Tento jediny argument povazujem za nedostatocny. Exportne serie T3 SU a neskor T3 SUCS boli predsa dodavane so zasuvkami pre prenos 600V na streche (vpredu i vzadu), s pridavnymi zasuvkami pomocnych obvodov do riadeneho vozidla (vedla zasuvky mnohoclenneho riadenia alebo vedla vyklopneho krytu od zasuvky mnohoclenneho riadenia), madla vo vsetkych troch dverach (kvoli usporiadaniu 2+1 a trojsedadlu sa nepocitalo s prevozom kocika) a napokon rozdiely v elektrickej vyzbroji. Toto vsetko su protiargumenty a dodavky do Ceskoslovenska taketo prevedenie predsa nikdy nemali.