Reply on: balky #440:
Mesto si objednava kazdy rok urcity pocet vozokilometrov a je dost tazke vtesnat do vyluku neako rozumne. Co sa tyka CP a zavislosti na sebe je to biedne ale prisposobovalo sa to k skutocnym odchodom momentalne nepremavajucej 4 a ciastocne 3-ke.:(SARKO > add T3 SU: Neviem ale bolo mi to vysvetlovane ako ze v kosiciach mame T3 SU. Ze T3 CS uz nemame a ze ich ma iba Blava. V katalogu co mas odomna je tiez uvedene T3 SU a nie T3 CS. Zoznam robil AdamT podla zoznamu DPMK.
Sarko
DP kupil len par kusov zrkadiel od Bahozy, ostatne su vsetko vlastne napodobeniny. Hovoril mi to sam riaditel kolajovej dopravy. Bahozaci o tom tiez vedia. Staci vsak mat iny uhol ramena alebo iny system jeho fixovania a uz to nemozu pravne napadnut. Preto je aj uvolnovanie ramena pakou nie dole, co je logickejsie, lebo paka sa dostane do zvislej roviny a da sa nou lubovolne otacat, ale hore, takze paka je stale pod urcitym uhlom a z jednej strany tu zavadzia zastena kabiny a z druhej zasa krytovanie celneho transparentu.
Problem by sa dal vyriesit zmenou zaistovania paky alebo ako hovoris, spriahanim s "B"-ckami, ktore zrkadla s ramenami nemaju, ale raz budu mat tieto ramena vsetky vozy, takze lepsie je sa zamerat na ten prvy pripad.
Kedze v DP sami nevedia, na ktorych vozoch maju originaly a na ktorych nie, fyzicky pozistujem skutocnost na vsetkych vozoch a hodim to sem.