Záleží z akej časti Terasy. Ak priamo na Tr. SNP, tak nech idú ku magoriátu a tam môžu ísť trolíkom, budú tam skôr. Z Moldavskej cesty je fakt lepšie ísť L6.
ono sa ani necudujem tomu ze v KE sa mali elektricky rusit..(ak by nebolo VSZ) Ked sa tak na to pozrieme, KE je samy kopec, vsetky vacise sidliska su pre ED nedostupne, vynimkou je snad terasa, kde ale napr. spojenie s NO neni pomocou elektricky bohviekae (dookola). vyborne spojenie ma snad len sidl. nad jazerom ale aj tu elektricky trochu stracaju ked substrat sa dozaduje zrychlenej bus linky kopirujucej trat..
BTW, L52 (teda tým čo som šiel) stál aj pri Sporiteľni, aj keď už vlastne nemal a naviac je tam vyvesený oznam, že tam už nestojí nič. Ale našlo sa pár zblúdilcov čo tam postávali. ?
pri zimnom grafikone istotne nie.....lebo tam boli spoje aj 29AB...ktore sli cez Bankov na Alpinku....a akurat spoj z bankova do Kavecian sa stretaval v kopci s tymto spojom na Alpinku....
Je to pravda. Zastávka pri Szporiteľni sa ruší. A rozmiestnenie kde čo stojí je také, že 1. prístrešok je pre linky smerujúce na Bardejovskú a Toryskú a zvyšné dva pre ten zvyšok.
100x radšej sa budem míňať niekde nad dolnym bankovom ako v tych zakernych zákrutách. Raz som mal tú česť aj na jahodnej v tej najhoršej pravouhlej zakrute na snehu...
Práve tento je momentálne smerodajný. Územný plán bol vytvorený v sedemdesiatych rokoch a od vtedy prešiel iba úpravami, doplnkami a pod. Týchto bolo už vyše sto. Čiže tento ÚP je už dávno zrelý na kompletnú prestavbu. V minulom roku sa začala tvorba nového ÚP, ktorý by mal byť hotový v horizonte troch-štyroch rokov. Posledné najvýraznejšie prepracovania sa týkali iba oblastí NO, Barce, asanačného pásma, Výhodného mesta a Kopy-Girbeš. Všetko sú to vlastne nové plány pre tieto oblasti a keď sa na to pozrieme, tak je jasné, že prerobené boli len kvôli, buď ohlásenej, alebo želanej novej zástavbe. Aby som sa vrátil k tej električke na Palackého, Sečovskej - asi pred rokom ešte bola trať jasne vyznačená v ÚP (presne ten, na ktorý link si tu dal). Trať viedla okolo plavárne priamo popod železnicu. V niektorej z posledných úprav to asi bolo odstránené.
Re #43816 Nodes: Komunisti mali dosť divné predstavy o potrebách MHD pre mestá. Napríklad dnes ani nie stotisícový Liberec obsluhuje električková doprava, dokonca s duálnym rozchodom (keďže v Československu sa menil rozchod na 1435 mm, okrem BA) a v Košiciach sa vážne uvažovalo o zrušení električiek. To sa aj reálne začalo robiť, zrušili sa trate na Aničku, Bankov a ďalšie ešte len mali nasledovať. Ako píšeš, po postavení VSŽ sa električky zachovali ale iba tie trate, kde jazdili R-ky. Dokonca aj na Boženke sa mala rušiť trať, zachránila ju R4.
Tá trať po Kostolianskej na KVP je silné kafe, riadne sci-fi. Tu sa plánuje iba most pre automobilovú dopravu, pre električky by to chcelo poriadny viadukt. Električka k stanici v Krásnej je stále v pláne, keďže pre stanici sa plánuje terminál Košice-juh, ktorý bude súčasťou KORID-u. Po výstavbe obchvatu Krásnej by mala byť električka vedená priamo po súčasnej komunikácii na Ukrajinskej. Ďalšie terminály integrovanej dopravy majú byť pri Tescu (Košice-sever, tu sa uvažuje aj o lokalite vedľa magnezitky), niekde pri letisku a prestavbou by mala prejsť aj súčasná stanica. Ďalej má byť postavený terminál Košice-východ, ktorý bude vedľa nákladnej stanice, čiže na protiľahlej strane koľajiska oproti hlavnej stanici.
O trolejbusoch sa uvazovalo uz v 60tych rokoch, ked vtedajsi komunisti sa rozhodovali, ci elektricky alebo trolejbusy. Medzitym bolo postavene VSZ a vznikla potreba prepravovat naraz velke mnozstvo ludi. Tym boli elektricky zachranene.
ad planovane trolejbusove trate. Kukam do mapky, ktora bola vydana ako sucast nejakeho dokumentu v roku 1999. Z nej mozem vycitat planovane trolejbusove trate Moyzesova - Postova - KVP, Secovska, dalej usek v mieste pravdepodobne Lavobreznej, predlzenie trate po tr. KVP smerom ku krizovatke na Myslavu, Podhradova - Kavecany - ZOO. Co sa tyka elektrickovych trati, ani tu nechbyla tvorcom fantazia. Saca, odbocka ku zel. st. Krasna, NMM - Masarykova - stanica, Sidlisko tahanovce v dnes anvrhovanej trase plus dalsia trat Lokomotiva- Kostolianska - THC.
No v centre mesta ani Boh nevie.. Skor pojde o okrajove zony, magnezitka, heringes, na kope a podobne.. Ale v kazdom pripade ta zmena je velmi potrebna a na UHA neviem teraz ci uz prebehlo, alebo este len prebehne vyberove konanie na zhotovitela...
je možné ho niekde pozrieť na nete? Lebo napr. tento - http://www.kosice.sk/static/up_II.htm - nepočíta ani s ED na ŤHC a pritom sa plánuje. Takže v podstate to nie sú žiadne plány, ale len nepresné farebné zdrapy papiera.
ano bola tam aj Sečovska (spojenie NO-Lingov), no dokonca tam bola pisana aj Prešovska (ale neviem načo). No take ako Podhradova či Železniky tam pisane niesu, to su asi "novšie" navrhy.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Dimi