V prvom rade chcem pozdraviť všetkých, ktorí tu ostali a ďalej prispievajú na toto fórum, hoci najmä obdobie po zavedení nového linkového vedenia v auguste ich stálo veľa nervov.
K Auparku a otázke Roosveltovej - z hľadiska dlhodobej koncepcie by mala ostať v úseku Hlavná - PFB obojsmerná. O jej zjednosmernení ako dočasnom sa uvažuje iba počas výstavby AUPARKu a riešení obchádzkových trás - vtedy s najväčšou pravdepodobnosťou sa dočasne zjednosmerní v smere PFB - Hlavná. Pribinova sa zjednosmerní opačne po ukončení výstavby AUPARKu. Bolo to vysvetlené. Križovanie komunikácie v smere V-Z pred Dargovom s ED je prevzaté z regulačného plánu, začína sa uvažovať o celej rekonštrukcii Štúrovej a vedení novej komunikácie v tomto smere až ďalej ku križovatke Š-M-R. Tak či tak ale niekde križovať električku je potrebné, o mimoúrovňovom krížení by som nerád fantazíroval.
aha, zaujímavé, takže aj Pribinovu zjednosmernia smerom na východ. No len aby sa na Hlavnej potom nevytvárali kolóny , keďže autá odchádzajúce z priestranstva pred Dargovom a Doubletree by Hilton budú mať len jedinú výjazdovú cestu.
Inak, na 1 pláne vyjadrujúcom dopravnú situáciu okolia Doubletree by Hilton som si všimol na Rooseveltovej naznačenú bus zastávku priamo pred vchodom hotela. Teda na južnej strane ulice, pričom Rooseveltova je zjednosmernená z opačnej strany. Teda nevidím jej zmysel.
"pre dosvetlenie - výjazd z Hlavnej od Dargova doprava do Štúrovej je zatiaľ naznačený preto, aby vozidlá, ktoré prídu do oblasti parkoviska medzi Dargovom a Slovanom mohli odísť v smere západným, nakoľko Pribinova bude opačne zjednosmernená. V budúcnosti sa plánuje medzi Slovanom a Dargovom ozaj pešia zóna s podzemným parkoviskom. Ale to je otázka času a najmä financií."
Ponechanie dopravy na Hlavnej je hlúposť - len to potvrdzuje fakt, že v KE sa robia ústretové kroky len voči IAD. Navyše toto odbočenie je prístupné už len z Pribinovej, keďže Rooseveltova je medzi Hlavnou a Krmanovou zjednosmernená.
maličká novinka, ani nie pred hodinou sa stala menšia nehoda električky č. 7 a osobného automobilu pri TUKE na tej nešťastnej svetelnej križovatke.. ale nič veľké
Pred križovatkou s Hlavnou je v pravidelných intervaloch vodorovné označenie BUS pruhu. Za napojením z Hlavnej už nie je ani jedno, takže mi z toho vychádza, že Hlavná ostane v tejto časti prístupná pre IAD. Akoby nestačilo, že sa nevyriešilo zrušenie prejazdu z Roosveltovej na Pribunovu krížom cez Hlavnú, ostane aj tento výjazd. Rád by som bol, keby to tak nebolo, ale MHD medzi Dargovom a Dvojstromom mi zmysel nedáva (takto by sa obchádzala zastávka NO).
Myslis na Hlavnej MHD ? Ano, opat sa hovori o elektricke, ale to je hudba buducnosti. Tie kolajnice tam teda nainstaluju pre pripad, ze by sa to naozaj niekedy udialo ?
na Hlavnej ja naznačená pešia zóna, ale zároveň aj pruh pre odbočenie z nej na Štúrovu. Jediné vysvetlenie mi prichádza na um, že sa tam plánuje MHD, čo je ale riadna somarina. ?
jj, viem o tom, prezentoval nam to pan Titl pri osobnom stretnuti. Vyzera to celkom k svetu, ovela lepsie, ako to predosle riesenie. To si priznal aj sam Titl. Zaroven tam vsak chyba napojenie kolajnic od Hlavnej ku Juznej Triede. Aj v dalsom suhlasim s Titlom. A to je, ze od ZST na Juznu triedu by nemala byt vyhybka spajajuca kolajisko do jedneho uz po odboceni elektricky v smere na Juznu triedu, ale az po prejdeni krizenia so Sturovou na juznej strane. Medzi krizovatkami Juzna Trieda-STurova a Hlavna-Sturova je rozumne nechat dvojkolaj jednemu aj druhemu smeru. Ma to tak byt z dovodu zabranenia upchania kolajiska medzi dvoma dolezitymi krizovatkami v pripade nehody, ci poruchy elektricky. Ale kedze na polozenie dalsej kolaje v oboch smeroch k uz existujucim nie su a nebudu peniaze, ostane sa pri tomto modeli a opat budu nastavat problemy.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peter55