Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: RDZ 50 #43641:
no hej,ale zatiaľ len behajú červeno-krémové 381,383,403 a s CVR je 402.A pokiaľ viem 406+407 ani nemá mať EM-Testy ? .
Reply on: Alco #43632:
začiatok marca...
Reply on: Nodes #43644:
Ta ňe!

Na stránke KV KSS Košice som našiel informatívny cenník národného podniku Mototechna, schovávajúci sa pod názvom "Kúpte si nové auto za babku. ZN. "Nostalgia""

http://www.ksskvke.sk/dokumenty_pdf/auta_1.pdf

Taký mestský ikarus stál podľa tohto cenníka 730.700 Kčs a linkový bol o 6.500 Kčs drahší.

Akurát mi nieje jasné čo pod tou nostalgiou myslia (tie nízke ceny pri rovnako nízkych platoch?). Na autá boli poradovníky na niekoľko rokov dopredu a to ešte záujemca musel niečo dať do vrecka, aby proces urýchlil. A zvyšok čo na to aj tak nemal, cestoval práve v tom ikaruse.
EMareq: Ano. Sak naco tam stromy. Ten kusok zelene. Treba tam cestu. Podla moznosti aspon styri pruhy pre kazdy smer.
Reply on: Alco #43632:
Vraj do konca mesiaca.Ale ktoreho roku? Iste je ze do 2012 potom uz ziadny februar nebude. (21.12.2012) myslim ze uz kazdy sa dozvedel co a ako. ? ?
Reply on: PTI #43631:
"Križovanie komunikácie v smere V-Z pred Dargovom s ED je prevzaté z regulačného plánu, začína sa uvažovať o celej rekonštrukcii Štúrovej a vedení novej komunikácie v tomto smere až ďalej ku križovatke Š-M-R."

A to vyústenie "diaľnice" pred sporiteľňou bude mať potom aký zmysel? Potom to zrušia a urobia ďalšie vyústenie ďalej?
Reply on: Peter55 #43636:
ja viem o 381+383, 396+397, 402+403, 408+409 a 406+407 už má dopyt, aj keď bez transparentov... ?
Reply on: PTI #43631:

Dobrý deň.
Mňa by zaujímalo, prečo sa pri rekonštrukcii takého rozsahu neuvažuje o tom, aby sa odstránila prestupná turistika medzi zastávkami MHD. Prečo sa električkové zastávky nezdružili, ale sú aj na začiatku Južnej triedy aj pred hotelom? Tam dokonca jedna pribudla, čo mi nedáva zmysel. Takto je pri všetkých trakciách spolu 8 zastávok (vrátane dvoch výstupných a tej jednej novej električkovej). Ak by sa na Štúrovej smerom na stanicu urobila pôvodne zamýšľaná predraďovacia tretia koľaj +150 cm priestoru naviac, mohla byť zastávka pred križovaním s Hlavnou, v úrovni zastávky opačného smeru - priamo pred OD Dargov. Električková doprava by tak na Námestí oslobodediteľov mala zastávky vo všetkých smeroch na jednom mieste.
Viem, že by to stálo o čosi naviac, ale v porovnaní s nákladmi, ktoré budú na rekonštrukciu vynaložené, je to zanedbateľná čiastka, navyše zmeny takéhoto rozsahu sa robia "raz za sto rokov".

Potom by som sa ešte opýtal na význam ďalšieho nástupného ostrovčeka pri električkovej trati smerom na stanicu, nenapadá ma prečo sa s ním počíta.
Reply on: Peter55 #43638:
nemá..iba 402
Reply on: Peter55 #43636:
Už nema reklamu?
Reply on: Peter55 #43636:
403 ?
Ktore T3-ky maju aktualne emtest tabule? Viem o 381+383, 402+403. A dnes som videl nejaku červeno kremovu solo, 381 ani 383 to neboli.
Reply on: pedro77 #43634:
nebolo by to zlé, musela by sa však preložiť trať, čo pri súčasnej ochote investovať do ED je absolútna utópia.
Reply on: PTI #43631:
a neuvazuje sa o rekonstrukcii sturovej az po kuzmanyho? v tom pripade by linky ED smerujuce na kuzmanyho nemuseli krizovat cestu vobec
Reply on: Alco #43632:
heej,už tu raz mali byt do konca dajakeho mesiaca ? ? ?
Nezaručená informácia: vraj do konca mesiaca (február) by malo dôjsť do DPMK prvých 10 Shitelisov. Má niekto nejaké informácie bližšie?
Reply on: TA #43630:

V prvom rade chcem pozdraviť všetkých, ktorí tu ostali a ďalej prispievajú na toto fórum, hoci najmä obdobie po zavedení nového linkového vedenia v auguste ich stálo veľa nervov.
K Auparku a otázke Roosveltovej - z hľadiska dlhodobej koncepcie by mala ostať v úseku Hlavná - PFB obojsmerná. O jej zjednosmernení ako dočasnom sa uvažuje iba počas výstavby AUPARKu a riešení obchádzkových trás - vtedy s najväčšou pravdepodobnosťou sa dočasne zjednosmerní v smere PFB - Hlavná. Pribinova sa zjednosmerní opačne po ukončení výstavby AUPARKu. Bolo to vysvetlené. Križovanie komunikácie v smere V-Z pred Dargovom s ED je prevzaté z regulačného plánu, začína sa uvažovať o celej rekonštrukcii Štúrovej a vedení novej komunikácie v tomto smere až ďalej ku križovatke Š-M-R. Tak či tak ale niekde križovať električku je potrebné, o mimoúrovňovom krížení by som nerád fantazíroval.
Reply on: eMareq #43629:
aha, zaujímavé, takže aj Pribinovu zjednosmernia smerom na východ. No len aby sa na Hlavnej potom nevytvárali kolóny 🙂, keďže autá odchádzajúce z priestranstva pred Dargovom a Doubletree by Hilton budú mať len jedinú výjazdovú cestu.
Inak, na 1 pláne vyjadrujúcom dopravnú situáciu okolia Doubletree by Hilton som si všimol na Rooseveltovej naznačenú bus zastávku priamo pred vchodom hotela. Teda na južnej strane ulice, pričom Rooseveltova je zjednosmernená z opačnej strany. Teda nevidím jej zmysel.
Reply on: TA #43626:
Z emailu p. Titla (citát):

"pre dosvetlenie - výjazd z Hlavnej od Dargova doprava do Štúrovej je zatiaľ naznačený preto, aby vozidlá, ktoré prídu do oblasti parkoviska medzi Dargovom a Slovanom mohli odísť v smere západným, nakoľko Pribinova bude opačne zjednosmernená. V budúcnosti sa plánuje medzi Slovanom a Dargovom ozaj pešia zóna s podzemným parkoviskom. Ale to je otázka času a najmä financií."
Reply on: eMareq #43627:
dakujem za podporu. Ano, UDI treba! A tvrdo za tym pojdem.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.