Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eMareq #43629:
aha, zaujímavé, takže aj Pribinovu zjednosmernia smerom na východ. No len aby sa na Hlavnej potom nevytvárali kolóny 🙂, keďže autá odchádzajúce z priestranstva pred Dargovom a Doubletree by Hilton budú mať len jedinú výjazdovú cestu.
Inak, na 1 pláne vyjadrujúcom dopravnú situáciu okolia Doubletree by Hilton som si všimol na Rooseveltovej naznačenú bus zastávku priamo pred vchodom hotela. Teda na južnej strane ulice, pričom Rooseveltova je zjednosmernená z opačnej strany. Teda nevidím jej zmysel.
Reply on: TA #43626:
Z emailu p. Titla (citát):

"pre dosvetlenie - výjazd z Hlavnej od Dargova doprava do Štúrovej je zatiaľ naznačený preto, aby vozidlá, ktoré prídu do oblasti parkoviska medzi Dargovom a Slovanom mohli odísť v smere západným, nakoľko Pribinova bude opačne zjednosmernená. V budúcnosti sa plánuje medzi Slovanom a Dargovom ozaj pešia zóna s podzemným parkoviskom. Ale to je otázka času a najmä financií."
Reply on: eMareq #43627:
dakujem za podporu. Ano, UDI treba! A tvrdo za tym pojdem.
Reply on: TA #43626:
Nieje ÚDI, nieje nič.
Ponechanie dopravy na Hlavnej je hlúposť - len to potvrdzuje fakt, že v KE sa robia ústretové kroky len voči IAD. Navyše toto odbočenie je prístupné už len z Pribinovej, keďže Rooseveltova je medzi Hlavnou a Krmanovou zjednosmernená.
maličká novinka, ani nie pred hodinou sa stala menšia nehoda električky č. 7 a osobného automobilu pri TUKE na tej nešťastnej svetelnej križovatke.. ale nič veľké
Reply on: TA #43620:
Pred križovatkou s Hlavnou je v pravidelných intervaloch vodorovné označenie BUS pruhu. Za napojením z Hlavnej už nie je ani jedno, takže mi z toho vychádza, že Hlavná ostane v tejto časti prístupná pre IAD. Akoby nestačilo, že sa nevyriešilo zrušenie prejazdu z Roosveltovej na Pribunovu krížom cez Hlavnú, ostane aj tento výjazd. Rád by som bol, keby to tak nebolo, ale MHD medzi Dargovom a Dvojstromom mi zmysel nedáva (takto by sa obchádzala zastávka NO).
Reply on: Nodes #43622:
aha, tak to je ine.. hmmmm.. zeby do casti dnesneho parkoviska zachadzalo predsa len mhd ??
Reply on: Dimi #43621:
Aj ja tam vidim nakreslenu sipku, ktora by mohla znamenat odbocovaci pruh. Kolajnice su ina vec.
Reply on: TA #43620:
Myslis na Hlavnej MHD ? Ano, opat sa hovori o elektricke, ale to je hudba buducnosti. Tie kolajnice tam teda nainstaluju pre pripad, ze by sa to naozaj niekedy udialo ?
na Hlavnej ja naznačená pešia zóna, ale zároveň aj pruh pre odbočenie z nej na Štúrovu. Jediné vysvetlenie mi prichádza na um, že sa tam plánuje MHD, čo je ale riadna somarina. ?
Reply on: jt #43618:
jj, viem o tom, prezentoval nam to pan Titl pri osobnom stretnuti. Vyzera to celkom k svetu, ovela lepsie, ako to predosle riesenie. To si priznal aj sam Titl. Zaroven tam vsak chyba napojenie kolajnic od Hlavnej ku Juznej Triede. Aj v dalsom suhlasim s Titlom. A to je, ze od ZST na Juznu triedu by nemala byt vyhybka spajajuca kolajisko do jedneho uz po odboceni elektricky v smere na Juznu triedu, ale az po prejdeni krizenia so Sturovou na juznej strane. Medzi krizovatkami Juzna Trieda-STurova a Hlavna-Sturova je rozumne nechat dvojkolaj jednemu aj druhemu smeru. Ma to tak byt z dovodu zabranenia upchania kolajiska medzi dvoma dolezitymi krizovatkami v pripade nehody, ci poruchy elektricky. Ale kedze na polozenie dalsej kolaje v oboch smeroch k uz existujucim nie su a nebudu peniaze, ostane sa pri tomto modeli a opat budu nastavat problemy.
Aktualizovaná pracovná verzia riešenie Námestia oslobodediteľov v súvislosti s výstavbou Auparku: http://www.ptinziniering.sk/aktualne_projekty_pdf/Aupark%20Kosice%20draft%20DSP%2007022009.pdf

Vidíme tu novú koľajovú spleť z Južnej triedy (význam vie asi len autor), pešiu zónu s obsluhou MHD na severe námestia od Bottovej a nešťastné križovanie električkovej trate s hlavným prieťahom mestom ? ? ?
OFF TOPIC: VÁŽENÍ PRISPIEVATELIA, OD DNEŠNÉHO DŇA OTVÁRAME PRE VÁS SKÚŠOBNÚ PREVÁDZKU OFF-TOPIC FÓRA.

Podľa záujmu a potreby ho neskôr uvedieme do plnohodnotnej prevádzky, so záložkou na úvodnej stránke. Prosíme, všetky príspevky typu OFF TOPIC a netýkajúce sa dopravy píšte práve do tohto fóra.

Ďakujem. Dimi


adresa OFF TOPIC FÓRA:

http://imhd.sk/ke/index.php?w=3825242e29ef212933352b332924ea&id=2
Reply on: Dimi #43615:
tak mi skuste (aj so shortym) napisať, koľko ich je na vrchnom vedení? ?
Reply on: VLI #43614:
Zda sa ti, ze technici trolejoveho vedenia maju kazdy den plne ruky prace? Ja by som povedal, ze skor plne ruky cigariet, hrncekov kav a novin.. Len v pripade nejakej nehody, alebo mimoriadnych kontrol su vonku.. Shorty ti to potvrdi
Reply on: TA #43590:
Ja som reagoval na Dimi-ho, ktorý navrhoval aby trať stavali zamestnanci DPMK. Čo sa mi zdá zvrátené... Lebo ani pri počte, ktorý bol pred prepušťaním by to nemohli zvládnuť. Oni sú v DP na iné veci. Nové trate sa stavajú externými firmami...
Reply on: Peter55 #43612:
Ta 435ky take nič moc neviem no vkuse dajaka zhori ? budaaaare ☺
Od 280ky majú daleko ?
Reply on: Trucker4091 #43611:
Čo sa neoplati, ty čo si za ikarusak, keď nebudu 280 ešte ti dobre budu aj 435ky ? ?
Reply on: Peter55 #43609:
280ky jasna vec ? Do 435ky sa ani neoplatí ?
Skôr by bolo treba GO 941kám ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.