Reply on: jt #43618:
jj, viem o tom, prezentoval nam to pan Titl pri osobnom stretnuti. Vyzera to celkom k svetu, ovela lepsie, ako to predosle riesenie. To si priznal aj sam Titl. Zaroven tam vsak chyba napojenie kolajnic od Hlavnej ku Juznej Triede. Aj v dalsom suhlasim s Titlom. A to je, ze od ZST na Juznu triedu by nemala byt vyhybka spajajuca kolajisko do jedneho uz po odboceni elektricky v smere na Juznu triedu, ale az po prejdeni krizenia so Sturovou na juznej strane. Medzi krizovatkami Juzna Trieda-STurova a Hlavna-Sturova je rozumne nechat dvojkolaj jednemu aj druhemu smeru. Ma to tak byt z dovodu zabranenia upchania kolajiska medzi dvoma dolezitymi krizovatkami v pripade nehody, ci poruchy elektricky. Ale kedze na polozenie dalsej kolaje v oboch smeroch k uz existujucim nie su a nebudu peniaze, ostane sa pri tomto modeli a opat budu nastavat problemy.
Nodes