duochodcovia si stale vymyslia nejaku vyhovorku, napr. ze linka 12 stoji daleko od hlavneho vchodu, alebo, kym by tam dosli s L12 tak to mozu rovno vystupit pri novej nemocnici (alebo na Verejnom Cintorine ? ) Nijak nedobre, po starom bolo lepsie...
tbus: ku starej nem. ide aj L12 (priamo :D) a blsak coskoro nebude, ak sa postavi ten futbalovy stadion znacky Whirlpool. Ale Zelezniky trolejovat treba samozrejme tiez
Náhodou, dôchodcovia majú trolejbusy radi. Nehučia im pod oknami. ? Nuž tak navrhujem, žiadna 73 ani 74, nech to je trolejbusová L16. Aj číslo im ostane. Už sa nemôžu na nič sťažovať. ?
Idem si zafantazírovať. ? Ak by sa urobil najlacnejší variant - Podhradová.
- nová linka 73 z Pohradovej ku Kláštoru (krátke vozy) by bola náhradou za L16 pre Podhradovú a za L50 pre KVP (teda L16 a 50 sa zrušia),
- chýba nám teraz kapacita z NO na Železníky (namiesto L16) a na Furču (namiesto L50), čo krásne porieši nahustenie intervalu L15 na skutočne nosnú linku (7/8' v špičke),
- za chýbajúcu L50 z Furče na Mier by sa mierne nahustila L55.
A je to! ?
Tu je utópia veľa vecí a nie nejaké trolejbusy, ktoré sú "drahé", nieje z nich biznis lebo sú na elektrinu a nie na CNG. Však konieckoncov tu je prvoradý práve ten biznis a až potom (ak vôbec) nejaký cestujúci. Treba si zarobiť kým sme v predstavenstve. ?
Bolo by urcite krasne, ak by sa tbusove vedenie predlzovalo, rozvijalo, ale tomu pride viac nez utopicke pod vedenim, ktore chcelo postupne tbusovu dopravu vypoklonkovat z tohto mesta. Tak najprv ju chceli zrusit a zeby ich zrazu osvietilo a mali by ju rozvijat? Pochybujem, ale ak by k tomu prislo, budem prvy, kto bude gratulovat...
" Ked si vedeli brat dovolenky (v case, ked sa budovala dnesna trolejbusova siet), ktore im podnik preplatil a zaroven pocas tychto dovoleniek brigadovat vo firme, montujucej tuto siet a kopat diery na stlpy, za co mali tiez zaplatene, preco by nemohli toto iste robit v ramci pracovnej naplne rovno pre DPMK ? "
--->>> ? na to ale určite museli mať niekoho požehnanie zvnútra DPMK.
BTW podniku to v podstate môže byť jedno, avšak pochybujem, že v celkovej cene zakázky neboli zohľadnené odmeny týchto brigádnikov, takže DPMK im zaplatil vlastne 2-krát. Ak naozaj neboli, tak sa hlboko ospravedlňujem. ?
1,3 mil € ?? Naco tolko prosim ta ? .. Pokial mame dobre info, DPMK ma aj stlpy, aj trolejove vedenie na sklade. Kde je problem ? Staci konecne zamestnat pracovnikov udrzby vrchneho trolejoveho vedenia.. Ked si vedeli brat dovolenky (v case, ked sa budovala dnesna trolejbusova siet), ktore im podnik preplatil a zaroven pocas tychto dovoleniek brigadovat vo firme, montujucej tuto siet a kopat diery na stlpy, za co mali tiez zaplatene, preco by nemohli toto iste robit v ramci pracovnej naplne rovno pre DPMK ? Vykopat diery dokazu, staci po jednej strane cesty, kedze Podhradova je uzka ulica, akurat DPMK zaplati domiesavac, zeriavy maju, tak tie stlpy dokazu aj osadit! A ked mame osadene stlpy, trolejove vedenie vedia predsa namontovat, ved sa s tym hraju aj teraz... Nane problema.... ?
jak tak pozeram z okna, na THC snezi tak, ze vlocky padaju horizontalne, uz sa drzi vrstvicka snehu na ceste... zaciatok ako vzdy, rano sa mozme tesit opat na to iste
ja vravim okamzitu spotrebu a nie priemernu. pri zohriatom motore sa okamyita spotreba na Mane pohybuje v rozmedzi 20l - 50l, v zavislosti od tazkeho kopytka
Malý offtopic pre všetkých ikosiťákov:
Podľa predpovedného modelu pre Košice má celú noc a zajtra celý deň snežiť, čo v kombinácii so severákom a piatkom 13-teho vytvára veľké predpoklady pre nevšedné zážitky. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.