ja by som cela opísať dnešnú situáciu a podotknúť, ako sa cestujúci občania z furče môžu dostať domov...takže, išla som od TUKE autobusom č. 19, tým som sa pôvodne cela zviesť na Palackého.. pri Jumbe som však uvažovala, či neprejdem na trolejbus ale neprešla som našťastie.. išla som predsa len na Palackého.. a tu.. čo nevidím. pred plavárňou boli odstavené 3trolejbusy a štvrtý sa asi pekne išiel postaviť do radu.. to len aby ste všetci videli, aká výhodná je trolejbusovaá doprava, ke´d od takej NBS a následne ďalej nič iné na Furču nejde iba trolejbusy a tie ako vidím nešli.. no a potom som vystúpila na Palackého a čakala na tie priame prípoje ktoré by mali ísť na furču (l 15 17 alebo 20) no a čakala som tam celých 12 minút na ten môj úžasný priamy prípoj!!!! sa pýtam PRE KOHO je toto nové linkové vedenie robené?? to ete do krematória prišiel skôr autobus ako mne na Furču!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jednoduchšie spájanie na trati (pri odťahu/sunutí), nižšia cena, bohaté zásoby starých spriahadiel na sklade... také Brno má tiež povymieňané koncové hlavy v T6-súpravách, a divím sa, že Praha sa k tomu chystá až teraz (je to prvá vec, ktorá sa aj pri malej nehode zvyčajne poškodí a ceny Sécheronov idú do státisícov Kč), i keď tam sa častejšie čachruje so súpravami a rozpájaním na sóla a celkovo je Praha "bohatá" ...
Tie tam sú, ale iba medzi trvalo spojenými súpravami. Ak hneď po dodaní boli vymenené, tak je to prakticky jasné. Len nerozumiem prečo sa to vlastne robilo.
jj...presne tak 1,4 diesel, takze priemerna spotreba z domu do mesta so studenym startom vychadza cca 5l, aj ked pri pokojnej jazde na dlhsiu vzdialenost sa da dosiahnut aj nizsia, min. zatial bolo 4,2
ved prave preto sme to s bratrancom ratali, sme sa potom smiali, ze zacneme podnikat v doprave na osobnych autach ?
Ktora slecna ma dnes rano 402? Okrem toho, ze vo vozni nefunguje vnutorny displej, ta slecna stale meska. Neustale naslapovanie takisto nepridava na plynulosti jazdy. Napr.obluk zo zastavky na Maratone ku vjazdu do obratiska L6 isla na 7 naslapnuti.
mohol by si bližšie opísať, ako si to rátal? Teda či si uvažoval len s MHD alebo aj s SAD a podobne. Pretože, ak beriem do úvahy len MHD, za 179,2 € možno cestovať 360 dní, čo pri bežných autách pokryje akurát tak zákonnú poistku na rok, ak vôbec.
mne sa tiez stavalo ze L34 poobede z mesta na Tahanovce chodila aj 5 minut pred odchodom... resp. predosly spoj meskal 10 minut. A cestujucemu je jedno ktora je to sluzba, ked meska kazdy spoj 15 minut tak vlastne sa jazdy nacas ?
Robil som si sukromne prepocty. Lacne auto z bazaru po zaratani vsetkych vydavkov (amortizacia, benzin, poistka, servis) len velmi tesne prehrava s verejnou dopravou. Pri dvoch ludoch v aute uz nie je o com...
K nadbehom: tusim minuly vikend som sa viezol L 52L od Baumaxu na Golianovu.
Odisli sme s menej ako 2-minutovym meskanim. V Tedome to trepalo na kazdom vymoli, slalom pomedzi kanaly nejako nefungoval. Brzda plyn brzda plyn, muzicka na plne gule a k tomu rozhovor s nejakym kamaratom.
Po Juznej triede sa bezne jazdi rychlejsie, no na Jazere som sa soferovi siel uz schvalne pozriet na tachometer. Cez krizovatku pri Tescu som ja zboku videl rucicku za 70kou (cize realne nieco k 80). Len tesne by som na Golianovej nestihol 52L iducu opacnym smerom. Palubak bol klasicky zakryty handrou ale museli sme mat viac ako 6 minut nadbeh! Nevadilo mi, ze som v cieli skor, ale lutoval som tych ludi, co chceli cestovat, no pozabudli prist na zastavku vopred...
to však musíš mať dosť úsporné auto. Na základe Tvojich čísel to vychádza na spotrebu cca 5 l na 100 km, čo nedosahuje veľa áut. AK by však išli v aute viacerí, hneď by sa to zatraktívnilo.
Aké návrhy? Čo za návrhy? ? Také, ktoré im nadiktujú na ÚV KDH, kde to vedia najlepšie? Alebo budú čerpať z Knapi3,14kovej Via CassoVia? Lebo tam je len jeden bod o MHD. MHD má fungovať len na zásadnú požiadavku cestujúcich. Tak to potom hej...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tbus