Vie niekto, ktorá strana, či zoskupenie je v Košiciach, alebo sa aspoň javí najschopnejšia? nejaké body prgramu ( čo sa aj plnia ? ) , personálne obsadenie, ochota diskutovať a pod...existuje nekaý taký politický subjekt? Existuje nejaká politická alternatíva k tejto stoke, čo tu máme teraz? Nerád by som sem ťahal politiku, ale bohužiaľ osud dopravy v KE na nej stojí, tak sa len tak pýtam.. o nechopnosti terajšej koalície as presviedčam často a aj tu bola mnohokrát spomínaná negatívne, tak reku, či vôbec existuje nejaká strana, ktorej členom záleží na KE a majú kus rozumu v hlavách. Hm?
eMareq
Re #43083 Sarko: "2A) Obnovenie prevadzky na Hlavnej, ked nie uvazovat o prelozke trate z Kuzmanyho na Moyzesovu."
- No keď sa nájde taký primátor, čo nájde nemalé prachy na vybudovanie úplne novej odhlučnenej trate. Musela by sa rozbiť dlažba, lebo chýbajú spätné vedenia, potom zase zadlažbovať. No neviem. Objaviteľ botaskového indiána a budovateľ krajších zajtrajškov by asi dostal šok. Sám sa vyjadril, že pokiaľ on bude žiť, tak tade nič chodiť nebude.
"Pokracovanie ku Klastoru je zbytocny luxus, ktore si nedovolia ani bohate velkomesta. KVP dobre obsluhuje TD. Po planovanom prepojeni severnej vetvy (KVP - Popradska - Ondavska - Vojenska - Nam. MMM) by to bolo este dokonalejsie."
- Veď tu ich chceli rušiť, nahradiť hypermoderným CeNGáčmi a potom v prípade opätovnej alebo pokračujúcej plynovej krízy vypracovávať krízové grafikony (rozumej drastické obmedzovanie MHD) a nie ich rozširovať.
Re #43079 TA: Na terase stál 1i 40+ ročný panelák s 28 m² plochy 1.330.000. T.j. 1.576 €.
Re #43041 Sarko: Neviem si predstaviť na NO nejakú dieru kde ponad ňu prechádzaš a dýchaš tie spaliny čo idú hore. Keď tak chceli podzemné varianty, tak mali radšej rozšíriť dieru od Štefánikovej po Jantárovú.