Reply on: Vladimír #4249:
Chcel som pockat, prave na tvoje vyjadrenie. Takze predsa sa jednalo o nerealizovanu zmenu (mam to zo zastavkoveho CP), tazko odhadovat kedy to malo prist ja by som skromne tipol datum "velkeho tresku". t.j. 4.9.2000, ale neviem to potvrdit ani vylucit), ale ma to suvislost s L13 ktoru som davnejsie pisal na MD) Pri hati - KVP - Klastor. Takze sa jedna uz o stvrtu linku co mala byt zmenena, ale neudialo sa tak (spominane L13, L14, L15 na MD).
PIT
Tak to je poriadna sila verejne hlásať takéto klamstvo. A ja som ešte ZSSK vypisoval, že nech tie 840 používajú na prímestskú a regionálnu dopravu, na ktoré sú určené a vôbec nie na diaľkové trasy, ako ZV-BB-ZA-CA-Skalité. Aké je to už pohodlie cestovať na sklopnej sedačke v priestore pri dverách (nehovoriac o tom, že 2-vozňová súprava v špičke niekedy kapacitne nestačí a ľudia tam ešte stoja a tí čo sedia majú minimálny priestor na nohy. A takto sedieť zo 2 hodiny je tiež za trest. Čo sa týka času jazdy podľa GVD sa viditeľne skrátil iba u Zr vlakov idúcich cez Vrútky, keďže tam nestoja 10 min kvôli prepriahnutiu lokomotívy. Inak žiadny zázrak neexistuje, tak ako si napísal.
Takže sa opäť vyznamenal jeden z NEKOMPETENTNÝCH, ktorý by mal okamžite dostať padáka.