toľko príspevkov...?
eMareq -
na L18 mi nešahaj
Vladimír -
strašne všetko komplikuješ ?
balky -
no myslím si, ak poznáš sieť liniek, ako tvrdíš, tak si musel hneď vedieť, o čom /cestujúci/ píše a že sa preklepol... A neviem čo si tým myslel, ale je aj Slovenská aj Slovenskej jednoty.../pamätám na L25, ktorá ešte nedávno tamať behala - ale len kratúčko/
SCI-FI -
bolo to dávnejšie v novinách... písalo sa o podzemnej doprave - pod celým Námestím Osloboditeľov - vchádzať sa malo pri Sennom trnu a vychádzať až niekde za Dargovom, alebo aj ďalej a opačne
Sarko -
Bottova je podľa mňa jedna s najlepších stanovíšť (a to aj v dostupnosti) v meste, len DP na to ešte neprišiel
...
Jednoznačne tam predĺžiť L70, s KVPčka doplnok trhanár pr. L73...
L72 viesť jednoznačne cez Bottovu...tam by stratila ten nadbeh, ktorý dnes má
L18 predĺžiť na stanicu cez Bottovu atď...
?
eMareq -
na L18 mi nešahaj

Vladimír -
strašne všetko komplikuješ ?
balky -
no myslím si, ak poznáš sieť liniek, ako tvrdíš, tak si musel hneď vedieť, o čom /cestujúci/ píše a že sa preklepol... A neviem čo si tým myslel, ale je aj Slovenská aj Slovenskej jednoty.../pamätám na L25, ktorá ešte nedávno tamať behala - ale len kratúčko/
SCI-FI -
bolo to dávnejšie v novinách... písalo sa o podzemnej doprave - pod celým Námestím Osloboditeľov - vchádzať sa malo pri Sennom trnu a vychádzať až niekde za Dargovom, alebo aj ďalej a opačne
Sarko -
Bottova je podľa mňa jedna s najlepších stanovíšť (a to aj v dostupnosti) v meste, len DP na to ešte neprišiel

Jednoznačne tam predĺžiť L70, s KVPčka doplnok trhanár pr. L73...
L72 viesť jednoznačne cez Bottovu...tam by stratila ten nadbeh, ktorý dnes má
L18 predĺžiť na stanicu cez Bottovu atď...
?
Vladimír
"-čiastočná obhajoba nevhodne vzdialených zastávok /Bottova,Fejova/("radšej nech to má jednoduchšie vodič než cestujúci")"
Prečo podanie v zmysle "radšej nech to má jednoduchšie vodič? Ak ma niekto v minulosti obvinil, že som naladený protivodičsky, teraz sa vodičov zastanem. Prečo sa mal vybrať variant riešenia, kedy by mal vodič prechádzať rizikovou trasou, keď existuje iný všeobecne uspokojivý variant, ktorý vodiča tomuto riziku nevystaví?
"-velké nádeje spojené s výstavbou Auparku"
To nie sú žiadne nádeje. To je len suché konštatovanie, že akokoľvek výhodný by Sarkom predložený návrh bol, je vzhľadom na schválenú výstavbu Auparku odsúdený na maximálne niekoľkoročnú platnosť. A mne by bolo proti srsti zavádzať niečo, čo s najväčšou pravdepodobnosťou do 5 rokov budem musieť odvolať.